- lör 06 feb 2010, 09:30
#375843
Under besøk i grannlandet nyligen fikk jeg en superpositiv og fantastisk opplevelse i en XC60 My10.
Bilen var optimalisert med BSR sin nye PPC-trim på 245 Hk-520 Nm. :D
En opplevelse som jeg på forhånd vanskelig kunne forestille meg? Man må faktisk åpne panseret(huven) for å sjekke hva som virkelig befinner seg der. Motoren fungerte jo nesten som en Stor bensinmotor, og ble bare bedre og bedre jo raskere jeg kjørte. De glatte og snødekte veiene ble det som satte en begrensning denne gangen.
Forbruket på den optimaliserte bilen med dubbdekk ble på 0.76, og det var ikke noen sparekjøring som ble foretatt.
Så en kjempestor takk til BSR som har fått til en KANONTRIM til en allerede god motor. :D :D :D
Bilen var optimalisert med BSR sin nye PPC-trim på 245 Hk-520 Nm. :D
En opplevelse som jeg på forhånd vanskelig kunne forestille meg? Man må faktisk åpne panseret(huven) for å sjekke hva som virkelig befinner seg der. Motoren fungerte jo nesten som en Stor bensinmotor, og ble bare bedre og bedre jo raskere jeg kjørte. De glatte og snødekte veiene ble det som satte en begrensning denne gangen.
Forbruket på den optimaliserte bilen med dubbdekk ble på 0.76, og det var ikke noen sparekjøring som ble foretatt.
Så en kjempestor takk til BSR som har fått til en KANONTRIM til en allerede god motor. :D :D :D
Senast redigerad av 1 Twendor, redigerad totalt 0 gånger.
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.