I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Rikard77
Hej jag har en v70 2.5T AWD -03 som har bsr steg1.hmm nu är jag sugen på mer och behöver tipps med vad ja kan göra. jag är ingen bil mek så ja måste få det gjort av nån som kan :oops: men vad skulle jag behöva för mellan 300-350 hk har nu 250 .Eller är det helt galet vad tycker ni

M.V.H
Rikard 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
BSR har ju tydlingen 250hk som max på din bilmodell. Antar att det är för awd:ns hållbarhet och sen behövs det nog lite större bromsar om du ska ha mera effekt. Det gäller ju få stopp på älendet oxå :wink:
av Rikard77
Grammse skrev:BSR har ju tydlingen 250hk som max på din bilmodell. Antar att det är för awd:ns hållbarhet och sen behövs det nog lite större bromsar om du ska ha mera effekt. Det gäller ju få stopp på älendet oxå :wink:

Ok så det är stop med 250hk på AWDn.det va lite tråkit att höra. Jag får föröka fixa lite med utsidan då.
Tack för hjälpen!!
Hjälpfjäder till koppling

Men dom är Ja nån som vet? Hur n&o[…]

Tycker det hör hemma här och jag tycker […]

För att se dom behöver du lyfta upp, ta […]

Hej, Det har börjat 'surra' från omr&[…]