- lör 14 maj 2016, 20:04
#1076221
har börjat tröttna på att åka i en trött 740 så skulle vilja slänga i en b230Fk i en 740 och sedan registeringsbesikta.
740 TIC original står ganska högt i pris. 940 sedan tycker jag inte om och kombi är inte intressant.
Så min fråga är vad som behövs för att få detta igenom en registeringsbesiktning.
googlat lite och det jag fått fram är att jag måste byta
*Bromsar skivor och ok.
*bakaxel
*växellåda
tänkte mest göra ett ganska simpelt budget bygge en original FK i en 740
Bakaxel och växellåda är väl ingen konst kostar mer i tid än i pengar, men bromsar har jag ingen större koll på. vad det kostar kan man ju inte veta förrns man bestämt vilka bromsar man ska köra med. så förslag på skivor och ok?
är det något mer jag behöver ändra på? tänkte registeras med utbytt motor
740 TIC original står ganska högt i pris. 940 sedan tycker jag inte om och kombi är inte intressant.
Så min fråga är vad som behövs för att få detta igenom en registeringsbesiktning.
googlat lite och det jag fått fram är att jag måste byta
*Bromsar skivor och ok.
*bakaxel
*växellåda
tänkte mest göra ett ganska simpelt budget bygge en original FK i en 740
Bakaxel och växellåda är väl ingen konst kostar mer i tid än i pengar, men bromsar har jag ingen större koll på. vad det kostar kan man ju inte veta förrns man bestämt vilka bromsar man ska köra med. så förslag på skivor och ok?
är det något mer jag behöver ändra på? tänkte registeras med utbytt motor