I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Hej

Har inhandlat en elm 237 samt appen Torque till min samsung. Allt fungerar bra men hur installerar man plugins? Har tankat hem plugins till mobilen men vet inte hur man installerar dem. Nån som vet?
Då du inte skriver vad du laddat ner så kan det vara kanske en fil med ändelse .apk?

Då extraheras den i valfri filhanterare.

Till exempelt solid explorer eller Astro file manager i android.

Man markerar filen då den hittats i filhanteraren

Ian Hawkins plugins installerar sig själv via "Play butik"
agh39 skrev:Då du inte skriver vad du laddat ner så kan det vara kanske en fil med ändelse .apk?

Då extraheras den i valfri filhanterare.

Till exempelt solid explorer eller Astro file manager i android.

Man markerar filen då den hittats i filhanteraren

Ian Hawkins plugins installerar sig själv via "Play butik"
Jag går in via appen Torque och klickar på "Get plugins" sen laddar jag hem filen och
det är en bin fil. Klickar jag på den så står det att filen inte går att öppna. Alla plugins är finns inte att få via "Play butik" te x "Example Torque App" och "Fuel Economy".
Jag kan köpa "fuel economy" via torque OCH Google Play, använder mig av den köpta versionenav Torque.
Dock vill jag inte köpa den appen för att testa.

Har du klickat i "Allow plugin full access"?, ingen aning om det hjälper dock.
agh39 skrev:Jag kan köpa "fuel economy" via torque OCH Google Play, använder mig av den köpta versionenav Torque.
Dock vill jag inte köpa den appen för att testa.

Har du klickat i "Allow plugin full access"?, ingen aning om det hjälper dock.
Samma här. Det är den köpta versionen jag kör med. Yes har klickat i "Allow plugin full access" verkar inte som det har nån betydelse. Ska gå in på Google play och kolla.
V60cc -20 halvljus funktionsfel

Internt glapp eller kabelbrott i strålkastar[…]

D5 (som i sammanhang om senaste 90-serien alltid &[…]

Hej Jag har en silverfärgad s90 från 20[…]

Hej. Jag behöver lite idéer om vad so[…]