I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Freddeturbo
Varning för bsr, fick det till min och slutade med trasiga elkomponenter byte av motorstyrdon så använd endast polstar till era Volvos,,, Kan ju säga att polstartrim funkar toppen och har inte strulat något efter det, Bsr är bara ett pengasugande företag som inte tar ansvar,
av hamre
Freddeturbo skrev:Varning för bsr, fick det till min och slutade med trasiga elkomponenter byte av motorstyrdon så använd endast polstar till era Volvos,,, Kan ju säga att polstartrim funkar toppen och har inte strulat något efter det, Bsr är bara ett pengasugande företag som inte tar ansvar,
Men snälla nån. Att du har haft problem med BSR betyder inte att alla får det. Jag har haft BSR trim till flera av mina bilar och aldrig haft problem med det.

Kört många mil med trimmen och inga problem.
Användarvisningsbild
av crumpets
BSR verkar funka kanon när det funkar och vara eländiga när det inte gör det. Peanuts här på forumet fick ju inte heller ett smack hjälp när nån bugg i deras mjukvara drog ur batteriet och allt vad som hände. De var riktigt dryga dessutom vill jag minnas.
av hamre
crumpets skrev:BSR verkar funka kanon när det funkar och vara eländiga när det inte gör det. Peanuts här på forumet fick ju inte heller ett smack hjälp när nån bugg i deras mjukvara drog ur batteriet och allt vad som hände. De var riktigt dryga dessutom vill jag minnas.
Okej. Jo jag vet ju dock inte ett dugg hur dom är när någonting strular. Alla mina trim har fungerat perfekt så jag har inte varit tvungen att vara i kontakt med dom annat än när jag beställde trimmet.

Allt annat är ju automatiskt. Uppdatering och sådant gör man ju utan någon kontakt med dom.
av KraftCore
"Jag fick punka på mina Goodyear däck, köp aldrig Goodyear!" (hoppas ni förstår ironin)

Ibland råkar man dra nitlotten tyvärr, inget är felfritt här i livet...
av newbie1111
Freddeturbo skrev:Varning för bsr, fick det till min och slutade med trasiga elkomponenter byte av motorstyrdon så använd endast polstar till era Volvos,,, Kan ju säga att polstartrim funkar toppen och har inte strulat något efter det, Bsr är bara ett pengasugande företag som inte tar ansvar,
Vad är det för bil du stoppade i detta?
av momak
Jag har också haft problem med styrenhet, i min P2 s60 2.4Tefter programmering med PPC. Har sänt styrenhet til BSR, OCH de reparerade den för inga pengar.
Problemmet är att man inte följer instruktionerna hur programmera med PPC.
  Vile när som helst välja BSR igen.
Hälsningar från danmark

Vet inte vad de är värda och vad man ska[…]

VOC Service

2G/3G-näten har precis stängts ner i dit[…]

Har en 2022:a, levererad december -21, sedan i mar[…]

En dämpare låter grymt när den &ou[…]