- tis 03 feb 2015, 22:21
ha en trimmad bil har väl troligen aldrig varigt riktigt lagligt vad jag vet när jag trimma förr b20 jätte fuggar osv det var ju synligt mot dagens modernare trim prylar.
det här med helfordons godkännade var inte uppfunnet ännu. paragrafer har jag aldrig vetat så mycket om.
man fick man byta motor till besiktning varje år eller ha två bilar med samma färg på och nummer i stolpen å flytta över skyltar på standard bilen.
jäklar vad kriminell man var haha. well det jag alltid tänkt på är vad som händer vid olycka o ev utredning med trimning i bilen gäller
försäkringen i samma utsträckning eller inte alls om jag varigt vållande med trimmad bil och trimmet i sig inte har med olyckan att göra?.
när man trimma moppe fick man ju höra att försäkringen ej gällde.
nu är man lat köper en färdig starkare bil istället.
det här är kanske en smula ot.
det här med helfordons godkännade var inte uppfunnet ännu. paragrafer har jag aldrig vetat så mycket om.
man fick man byta motor till besiktning varje år eller ha två bilar med samma färg på och nummer i stolpen å flytta över skyltar på standard bilen.
jäklar vad kriminell man var haha. well det jag alltid tänkt på är vad som händer vid olycka o ev utredning med trimning i bilen gäller
försäkringen i samma utsträckning eller inte alls om jag varigt vållande med trimmad bil och trimmet i sig inte har med olyckan att göra?.
när man trimma moppe fick man ju höra att försäkringen ej gällde.
nu är man lat köper en färdig starkare bil istället.
det här är kanske en smula ot.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.