RISTO skrev:Korny skrev:RISTO skrev:Är intresserad men jag har ingen större lust att åka ner till växjö.Kan man inte anlita sin lokala återförsäljare för montering.(Har bara en mil till närmaste)Säkert 30mil till växjö.Det vill säga att man är med på ett gruppköp men ppc,n skickas till min återförsäljare för montering?
/Risto
Jag tror med största säkerhet att du inte behöver någon hjälp att använda din PPC, det är en kontakt som ska anslutas till ett ODB uttag och sen är det en eller två knapptryckningar.
Mvh David
Hmm.Det beror helt på vilket dataprogram du har i din bil.De skickar ppc,n med ett program i.Och om det inte stämmer med det du har i din bil så måste du ta kontakt med bsr så att du får rätt program.Så varför ska jag krångla med det när lika gärna (min)återförsäljare kan göra det.Jag sitter hellre i soffan o tar en kopp kaffe medans de monterat.
/Risto
När du gör din beställning kommer ditt VIN-nummer att efterfrågas av BSR, detta är för att dom ska kunna se exakt vilken mjukvara som din styrenhet har, på så sätt får du rätt mjukvara i din PPC på en gång.
Jag är dock inte 100% säker på detta men jag förutsätter att det funkar på så här hos BSR, för så funkar det på SCT iaf, skulle bli mycket förvånad om inte BSR har samma höga ambition som SCT.
Tar gärna en kaffe i soffan jag med, efter jag själv "krånglat" in mjukvaran.
Mvh David