I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

matzen10 skrev:Gör det mojja! Och då kan du ju jämföra med vad de ska ha för liknande i Kga! (har glömt namnet på firman...men du vet säkert vilken jag menar..?) Alltså att ha som jämförelsepris.

M V H
---> Matzen10
Han i karlskoga heter asp Autosportperformence och är återförsäljare för bsr.
Men hans lokaler är ganska små och skulle någ inte lämpa sig för ett 20 tal bilar. Men blir vi färre så tror jag säkert att det kan vara en lösning då dom mindre verkstäderna är mer benägna att ge lite bättre rabbater.

M.v.h mojja
Jag har mailat trådskaparen och snackat lite med loner.
Väntar på svar tills på måndag från ts och hör jag inget mer så får jag styra det där ifrån.
Det e ändå ts ide och han måste ju få möjlighet att höra av sig.

Annars så lär vi ju på måndag få börja med en prelimänar anmälan från dom som är intresserade så att
man har lite att stå på vid kontakten med bsr för att diskutera eventuella rabbater o.s.v

M.v.h mojja
Hur tänker ni med upplägget? Blir det att åka på ett "jagrullar-jippo" på BSR i Växjö eller jobbar ni för en rabatt även hos återförsäljare? Jag är intresserad, men vill inte åka 30 mil på varje håll till Växjö.

/Kalle
Har också 30 mil ner till växjö och skulle tycka det kunde vara väldigt roligt med ett studiebesök om fler skulle vara intresserade.

Man måste ju inte åka då bsr kan skicka ut dosan och allting efter att dom fått lite information om bil,motor och vin koden
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005