I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Fast det gjorde kanske inget om det BARA fanns krav på medlemsskapet?!

Bara vi får lite uppdateringar av Mod så klarnar det väl....Vi skulle fått det för någon vecka sedan efter vad jag kunde läsa av Loners inlägg. Åtminstone något besked om vad som händer i ärendet.

M V H
---> Matzen10
Det händer inte nått för det är ingen som drar i detta projekt! Han som startade hoppade av, och Bitez har jag inte hört nått av på länge.

Bitez har kollat en del med rabattsatser osv, men jag väntar fortfarande på ett spikat datum för att kunna göra detta offentligt.

/L
Vill ni att jag styr upp detta??

En liten ide kunde ju vara att skriva lite på första sidan om gruppköp av bsr och en prelimänar anmälan så att man ungefär får reda på hur många det e som är intresserade.

Sedan tar jag kontakt med bsr och hör mig för vad dom kan lämna för rabbater och om vi kan göra ett litet jippo av det med lite guidning i deras lokaler och kanske även mäta lite riktig effekt på deras dyno o.s.v

Det finns så mycket roligt man kan styra upp men det måste ju börja i rätt ände med information och först se hur många som är seriöst intresserade.

//mojja
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]

Rost vid gångjärn baklucka V60 2021