I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JackyT4
jaha så pass?
för en polare sa att man inte skulle ta nån vacuumslang utan någon tryckslang skulle det vara. annars skulle mätarn inte visa rätt info :???:
Användarvisningsbild
av vetten
NU är det som det är för det mesta HÄR PÅ DET HÄR FORUMET ATT DET KOMMER IN EN MASSA SOM BARA TROR :( turbotryckmätaren ska kopplas in mellan styrbox och magnetventil för att det ska funka :shock: skit i vad dom andra TROR jag VET var den ska sitta :evil: så leta rätt på styrboxen för turbotrycket och magnetventilen så kommer det att funka KLOCKRENT inget annat skitsnack från dom som tror nu :( man blir ju bara så trött när man försöker hjälpa nån här, för hela tiden kommer det dom som TROR eller vad en kompis sa :evil: VÄX UPP :shock: och lär av dom som VET :twisted: det står med all säkerhet var syrboxen sitter i Haynes handbok, om det finns en så för 40-serien villket det säkert måste finnas, kolla på biltema dom brukar ha och om den kostar runt 200:- så är det väl investerade pengar :lol: har varit inne på det här sidan och kollat och försökt att hjälpa till ett tag nu, men sidan känns inte speciellt seriös :cry: tyvärr :cry: det är så jävla mycket skitsnack här så snart lessnar man och ni förlorar KUNNSKAP :evil: så är det bara, själv är jag med i en MYCKET SERIÖS KLUBB :lol: där vi försöker hjälpa varandra med justa tips :shock: vilket inte verkar vara fallet här :x

vetten
Användarvisningsbild
av vetten
Kom på en sak :shock: VARFÖR TROR NI MIN MÄTARE står där den står :?: inte är det orginaltryck inte :twisted: så nog vet jag hur man GÖR :shock:

vetten
Användarvisningsbild
av JackyT4
vetten, tro mig jag är tacksam för all hjälp du bidragit med :wink: (du får ursäkta om jag inte visat detta), men som sagt så är allt de här nytt för mig, därför söker man ju runt överallt för all sorts hjälp.. och det som låter mest troligt är ju din lösning i detta fall..
så jag ska nog leta upp en haynes bok och orientera mig lite där då :wink:

tack för all hjälp

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]