- mån 27 apr 2009, 20:58
Hepp på er!
Har en V70 2,4T.
Känner att det skulle vara intressant med en mätare för att kika lite på trycket.
Den ska inte synas där men den ska bara finnas... :roll:
Gumman har delat ut raggar förbud på den bilen och känner att en sån mätare inte skulle ge henne så mycket mer än en irritation.
Hon tycker även att till o från jobbet så behöver hon inte veta hur mycket den laddar... (har ni hört så tokigt) ?:-/
Ngn nämde att de gick att få laddtrycket i info displayen men de var lite kruxigt samt missvisande.
En lite rackare som går bra att dölja letar jag effter.
Förövrigt så tyckte ju hon att den förra volvon gick lite bättre effter den vanliga servicen (+50hk) :lol:
Hoppas att ni kan hjälpa mig att hitta den osynliga mäteren!
Ha de gott!
Har en V70 2,4T.
Känner att det skulle vara intressant med en mätare för att kika lite på trycket.
Den ska inte synas där men den ska bara finnas... :roll:
Gumman har delat ut raggar förbud på den bilen och känner att en sån mätare inte skulle ge henne så mycket mer än en irritation.
Hon tycker även att till o från jobbet så behöver hon inte veta hur mycket den laddar... (har ni hört så tokigt) ?:-/
Ngn nämde att de gick att få laddtrycket i info displayen men de var lite kruxigt samt missvisande.
En lite rackare som går bra att dölja letar jag effter.
Förövrigt så tyckte ju hon att den förra volvon gick lite bättre effter den vanliga servicen (+50hk) :lol:
Hoppas att ni kan hjälpa mig att hitta den osynliga mäteren!
Ha de gott!
Står R för radikala ras på volvo modellerna??!!
V70 2.4T *Bsr ppc 252 HK*
Golf TDI
V70 R (Samma bil men änligen utan AWD) *Såld
V70 R AWD
855 T5 *såld
V70 T5 *Finns inte mera*
V70 2.4T *Bsr ppc 252 HK*
Golf TDI
V70 R (Samma bil men änligen utan AWD) *Såld
V70 R AWD
855 T5 *såld
V70 T5 *Finns inte mera*