I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av S60_2.4T
Finns det någon som har lyckats/försökt knäcka bsr's ppc lådor? Lär ju inte vara så där jävla svårt o knäcka... Ifall man nu behöver spara ett par kr.. Tänkte isf köpa en med polaren.
av Addekarlsson
Lite tveksam till denna trådens vara eller inte vara. Vi på forumet stödjer inte piratkopiering, vilket du åberopar här.
Så ta gärna sån info privat via mail eller så.

Mvh/ Adde
av S60_2.4T
Addekarlsson skrev:...Vi på forumet stödjer inte piratkopiering..
Oh... okay.. Någon som vet om dom har haft problem med piratkopiering?
av Spiff
Hur duktig du än är så blir det nog jävligt svårt då jag tror de använder din bils profil från Volvo och sedan moddar den. Så att köra in en liknande bils profil går nog fett åt helvete...
Användarvisningsbild
av vetten
Om du söker piratkopierade saker så finns det ju att hitta på dom Vanliga ställena där man hämtar sånt :shock: Men då är ju också risken att du få nåt som inte funkar eller ställer till det för dej så mitt råd gå gå till en auktoriserad firma och köp det du ska ha så får du ju också garanti att det funkar, jag menar att lite måste det ju kosta att ligga på TOPP :wink:
Åtdragningsmoment svänghjul

Tack så jättemycket :-)

Dimljus Volvo v60 2020

Intressant. Snart dags för service på m[…]

OM RYSSEN KOMMER

Vi är väl på väg in i en n[…]

Vad har denna för funktion?

Har lyckats dra av bulten som håller fast de[…]