Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Bilen kommer hållas i fint skick, inget mer trim.

Det som gjort är:

Laddar 1bar.
Chippad.
3 tum´s avgas.

Hårdare tryckplatta.
Hårdare dämpare.

2 st 12" kicker comp basar i hemmabyggd låda.
Lite bilder

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Baslådan, ska snyggas till här!

Bild
Nytt skydd undertill.

Bild
Och nyligen bytt spindeleder samt styrleder på båda sidorna, fick nedslag på dessa på besiktningen, annars gick det bra.

Kommer upp fler bilder senare, har beställt vindavvisare runt om, samt orginal luftfilterburken, då det sitter ett skitigt biltema filter på nu, vill ha orginal. Och imorgon 4/26, ska jag svetsa ihop ett fjäderbensstag, blir förmodligen inte klar just imorgon, men bilder kommer givetvis :)
Senast redigerad av 1 Kalltkaffe, redigerad totalt 0 gånger.
Lite fler sena bilder, bytte olja igår också :) snart tändstift också samt tändkablar då jag inte vet märket på dessa, jag är sån som tycker man ska köra tänddelarna orginal samt filter och så, om man inte kör övertrimmat då.

Bild
Allt detta köpte jag på Volvo, för 439 kr ;)

Bild
Samt mitt "fina" servicecschema, hehe, gillar att ha allt nedskrivet som jag gör :) sparar alla kvitton och så. Roligt när man har en full pärm sen.
Lucif3r skrev:Ser välvårdat ut :)
Men du, det där USB minnet ber ju om att bli avslaget :lol:
Jadå :) lite rost finns, liite vid någon skärmkant.

Haha, det har jag flyttat nu, köpte mig en förlängningssladd, ligger i handsfacket nu ;)
Verkstadshandbok

Har en s40 2004, söker verksdadshandbok p&ari[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]