Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Inte så mycket att komma med men så här ser mitt åkdon ut. Efter gårdagens service kände jag att jag ville köra en sväng så det fick bli en liten vinterpicknick.
Bild
Underbar vinterbil. Normalt sett har jag lastbågarna av "vingprofil" monterade men jag monterade bort dem för någon vecka sedan för att bättre kunna lokalisera ett missljud. Känns onödigt att åka runt med lastbågar men det ser liksom snyggt ut på den här typen av bil tycker jag. Över lag är det en mycket välvårdad och fin bil med det mesta man behöver i utrustningsväg, till exempel skinnklädsel, elstyrd förarstor, automatlåda och backsensorer. Det sitter väl nivåreglering på den också efter som den är Summum-utrustad.
Användarvisningsbild
av Camel
Bilen ser välhållen ut. Fin bil i en snygg färg. Dock krävs att bilen är rentvättad vilket den verkligen ser ut att vara. :D
Antar att du alltid har bilen så rentvättad på vintern... :mrgreen:
Plastdetaljerna ser ut att vara i bra skick och svarta som sig bör. Hur många mil har bilen rullat?
av 94093a
en fin bil :D
jag blir lite avis på dig jag hade en likadan ny 07a och det var den bästa bil vi nånsin haft efter 2år och 9000mil så kändes bilen fortfarande som ny.
den är i en helt anan klas än dagen maskerade Ford med et volvo emblem i fronten :cry:
så hål hårt i din bil :D
av llesrof
Passade på att tvätta av den när det var värmebölja och bara -7 grader i tisdags. den servades i fredags och det är nog trevligare att få serva en rentvättad bil än en skitig. Plasten får sig en omgång bumper shine varje år och har hållit sig mörk och fin. Den har rullat drygt 15300 mil nu. Torr och fin under och inga läckage någonstans. Till våren blir det till att byta det undre motorfästet. Det övre bytte jag i somras. När jag åkte hem från farsan i eftermiddags så hade jag hemsk obalans. Det virvlar in snö och lägger sig i bakhjulens fälgbana och den är lite svår att få bort.
Användarvisningsbild
av Nexus
Ser fin ut hur långt har den rullat?
av llesrof
Nexus skrev:Ser fin ut hur långt har den rullat?
15300 mil. Står i inlägget ovan ditt :D
Användarvisningsbild
av Nexus
va fan ska man behöva läsa så noga allt som skrivs :wink:
Lite bilder på inredningen vore trevligt se :-)-)
av llesrof
Nexus skrev:va fan ska man behöva läsa så noga allt som skrivs :wink:
Lite bilder på inredningen vore trevligt se :-)-)
He he... de bilderna får vänta till våren när jag städat ut vinterdammet :D
av llesrof
Fick på sommarhjulen idag. Skulle gjort det förra helgen men bultarna satt för hårt. Men nu är de på plats och bilen är skitig och äcklig. De där inredningsbilderna kommer när jag städat ur den.
Bild
Bild

Startade den första gången sen maj, fly[…]

230fk går snålt

Hmm, nu kanske du fått nått special-ch[…]

Skulle byta kabeln idag. Köpte ett rep pake[…]

Du har ju redan en tråd om detta varför[…]