- mån 14 jan 2013, 13:28
ny på den här sidan så ska göra mitt bästa 
har idag skrotat min gamla bil oxå det en Volvo 855'a och det var med en tår i ögat då trailern rulla iväg MEN sånt är livet och en ny bil är som sagt inskaffad.. och man kan inget annat än välja en Volvo igen såklart.. en 855'a denna gången oxå - japp gillar modellen..
den jag kommet bygga på nu är en Volvo 855'a -97 GLT med svart helskinn taklucka ca 200hk tack vare ecochip..
just nu är den rätt så original och jag ska väl inte göra nått monsterbygge MEN mycket ska göras och den kommer vara lååååångt ifrån orginal då jag är klar
stilrent och snyggt
planerna just nu ligger på :
# bygga om front m Rstuk corner splitters nät dimmisar mm
# xc grill utan kromkant eller nån annan flott grill
# svarta angel eyes & svarta baklysen
# lacka lister
# v70 handtag och byta bakre torkararm till v90
# montera vinge
# k3 speglar
# röda dioder i instrument fläkt mm mm
# montera dvd vid handsfacket
# sänkas
# 18tums fälgar
# dekaler hmm tema är svarta änkan så ett par spindlar här o var
och ett stort nät m spindel på huven
# tona ljus ljus på framsidorutor
ljud är redan påbörjat men det ska in nya högtalare i instrument och alla dörrar.. jag kör GAS i hela bilen, nöjd med både design och ljud..
finns säkert nått jag glömt
ska försöka uppdatera så gott jag kan..

har idag skrotat min gamla bil oxå det en Volvo 855'a och det var med en tår i ögat då trailern rulla iväg MEN sånt är livet och en ny bil är som sagt inskaffad.. och man kan inget annat än välja en Volvo igen såklart.. en 855'a denna gången oxå - japp gillar modellen..
den jag kommet bygga på nu är en Volvo 855'a -97 GLT med svart helskinn taklucka ca 200hk tack vare ecochip..
just nu är den rätt så original och jag ska väl inte göra nått monsterbygge MEN mycket ska göras och den kommer vara lååååångt ifrån orginal då jag är klar

planerna just nu ligger på :
# bygga om front m Rstuk corner splitters nät dimmisar mm
# xc grill utan kromkant eller nån annan flott grill
# svarta angel eyes & svarta baklysen
# lacka lister
# v70 handtag och byta bakre torkararm till v90
# montera vinge
# k3 speglar
# röda dioder i instrument fläkt mm mm
# montera dvd vid handsfacket
# sänkas
# 18tums fälgar
# dekaler hmm tema är svarta änkan så ett par spindlar här o var

# tona ljus ljus på framsidorutor
ljud är redan påbörjat men det ska in nya högtalare i instrument och alla dörrar.. jag kör GAS i hela bilen, nöjd med både design och ljud..
finns säkert nått jag glömt

ska försöka uppdatera så gott jag kan..
Senast redigerad av 2 jozzan, redigerad totalt 0 gång.