Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av mattish
Jahopp, bilen har varit i min "ägo" i en vecka och har nyss slagit om till 1000km.

En Caper Green Metallic V70 som jag har som personalbil. Mycket nöjd med det mesta än så länge och allra mest med färgen! Ser mycket fram emot att putsmaskinen får jobba lite så det blir lite blank ;)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Tjusig! 8)
av mattish
White skrev:V70 är fina vagnar, helt klart! 8)

Är det 15" som sitter på? Ser liiite smått ut kanske, men praktiskt! :-)-)
Nejnej, 16" och dom är sörens så bekväma!
av mattish
Nexus skrev:Fin bil men minst 18" på för framhäva bilen hur den ska se ut :wink:
För dyrt, det är en tjänstebil så då vill jag verkligen inte betala för däck när dom ändå ingår i priset. Däremot hade jag kunnat tänkt på att beställa 17" till det, kommer inte riktigt ihåg vad dom heter, men det finns en snygg originalfärg. För sent nu iaf..

Men andra 16" fälgar ska jag faktiskt fundera på.
Eller kanske plåtfälg med en navkapsel så det ser ut som 18" ? ;)
Användarvisningsbild
av Nexus
Det är ju så stora hjulhus på V70 in så 16" fyller inte upp mycket men vill man åka bekvämt och lite gungingt så funkar ju 16" oxå :P
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Tycker faktiskt 17" och en sänkning funkar riktigt bra för att fylla ut husen också.
Dock tycker jag 19" ser absolut bäst ut. 20" är för stort.

Men om du vill vara riktigt udda, så ska du ju skaffa typ 15" centrum-vända plåtisar modell breda och köra på 8)
Skulle se riktigt roligt ut på en så ny bil :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ser riktigt fin och elegant ut 8) Har du några bilder på interiören kanske :)

/Kalle

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]