Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
Fin! Manuell? Någon spännande udda utrustning?
Användarvisningsbild
av Dalmans
Lite gocart känsla att köra till skillnad på s40in?

Ser ut som en trevlig bil. Gillade inte alls c30in när den kom men den har verkligen växt i mina ögon. Nu passar den inte in hos mig, varken ekonomiskt eller storleksmässigt men annars hade jag väl kunna haft en själv.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Förutom utrustningen i Momentum med bla xenon regnsensor backsensor mm så har den sportchassi och laminerade sidorutor.
Japp det är en manuell.
Nja gokart-känsla tycker jag inte. Det är bättre komfort och naturligtvis bättre väghållning än S40n. var lite orolig för att den skulle vara stötig med tanke på att den ju är lite sänkt men det är bättre komfort på stötigare vägar trots 17" jämfört mot S40n med 15".
Användarvisningsbild
av Nightmare89
Tomas88 skrev:Förutom utrustningen i Momentum med bla xenon regnsensor backsensor mm så har den sportchassi och laminerade sidorutor.
Japp det är en manuell.
Nja gokart-känsla tycker jag inte. Det är bättre komfort och naturligtvis bättre väghållning än S40n. var lite orolig för att den skulle vara stötig med tanke på att den ju är lite sänkt men det är bättre komfort på stötigare vägar trots 17" jämfört mot S40n med 15".
He eh du skulle kört med coilovers som jag gjorde på min förra då snackar vi gokart :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Kanske man skulle :) .

Nu över till C30 igen. Har dammsugit och torkat ren insidan på bilen.
Här är lite bilder på resultatet.

Bild

Bild

Bild

Jäkligt bekväma baksäten för att vara en småbil kan jag säga.
Bild

och tillslut en bild på det ENORMA bagageutrymmet. :wink: Skämt å sido så blir det rätt hyfsat om man fäller baksätena.
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]

Verkstadshandbok