Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av jawshunt
Ja nu i vinter lär det ju inte hända så mycket :(
men sen till vår/sommar så ska jag införskaffa nya fälgar svarta 18" så det blir en mer black edition sen öppet filter k&n typhoon kit bättre stereo samt bas sen kanske sänkning(h&r), sportbroms kit med slitsade skivor runt om med röd lackerade broms ok sen vet jag inte, Sportavgas system har jag redan, chip steg 1 har den med så 260 hk under huven så det händer lite när man trampar på GASEN :D .

Kom med tips och ideer vad mer man kan göra
Användarvisningsbild
av Nexus
som sagt skulle inte göra någon om den kom lite närmare vägen men annars mycket fin bil. Någar bilder på inredningen vore kul :D
av jawshunt
Tack tack.
Jag är lite osäker faktiskt hur det blir med sänkning p.g.a min förra bil plogade näst intil vägarna på vinter men den va ju 40/40 på den men det är ju inget som ska göras nu.
ska investera i en riktig kamera å ta lite bilder te helgen.
Sen har man ju en FRANSK skit bil också som ska lagas besiktigas å förhoppningsvis bli såld någon gång så man får in lite mer stålar som man kan bränna på volvon.
av jawshunt
Har glömt uppdatera här på ett tag. :o
Det som har hänt hittills är borrade och slitsade skivor runt om blev inga lackerade ok än
Glömde ta kort innan vinter sulorna åkte på men ska ta kort i veckan när jag plockar ut ena motorn för höjd justeringen till strålkastarn
Användarvisningsbild
av Nexus
Har du oken sitter i bakkant på skivan fram? Annars tycker jag det ser ut som skivorna sitter åt fel håll......
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]