Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Corolla, 1,4 VVT-i 86 hk, ca: 4000 mil. Just hämtad från Ditec i Örebro där lacken, motorrum och inredningen fått en omgång. Dock ingen AC eller farthållare men motorvärmare + gren :-)-) .
Helförsäkring inkl. alla tillägg på Trygghansa: 5500:-.
Håller på att sänka snittförbrukningen (just nu nere på 0,49). EDIT kl. 15:15 nu 0,48 :-).
Ordinär årsservice/mellanservice 1395:-. Den större (var 3:e gång) kostar 3000:-.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
av matzen10
Efter en hel del landsvägskörning de senaste dagarna så bara måste jag uppdatera bränsleförbrukningen..
Knappt jag tror det själv! Får dubbelkolla mot tankning vid pumpen. Iofs är ju motorn liten och effekten närmast jämförbar med en grästrimmer. 0,44!! Kan ju ha att göra med att frugan inte haft bilen på ett tag oxå..

Bild

/M10
Användarvisningsbild
av Brainy
matzen10 skrev:
volvoyamha skrev:fin bil!

Men det ser ut som tomten behöver sig en omgång, ser jag fel eller är det en blomma i fönstret te vänster?? ;)
Haha...Alltid glömmer man att dra ihop bilderna tillräckligt mycket :-)
Du fick ju iaf bort vedhögen ;-)

Men vad hände Matz? När jag lärde känna dig så körde du en S60 2,4T, fullsmetad som du sen bytte ut mot en lika fullsmetad dito men med steg 1. Sen bytte du ner dig till en åkgräs... jag menar BMW och nu denna? :-O)

;-)

Skämt å sido, den ser ju riktigt fin ut och ditec verkar ha fått på en fin puts!

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av crumpets
Kul med fler små japanska hinkar här :lol: 4,4 låter ju verkligen helt sanslöst :shock: Vilken liten sparbössa :lol:

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]