Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hejsan nu har man fixat en ny bil igen en så kallad "Gubb bil" enligt vissa men det struntar jag i utan jag är nöjd med bilen :) .

Det är som sagt en volvo V70n 2.4T "Jubileum" -02:a.

Som i den förra tråden om R:en så kommer det dyka upp bilder och lite info om vad som kommer att hända med bilen framöver och vad som har hänt.

Bjuder på några bilder nu sen får ni gå in på min garaget sida för mer bilder och info. http://www.garaget.org/fet_intercooler

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

MVH Tommy
Senast redigerad av 1 Tommy Lagerlöf, redigerad totalt 0 gånger.
För mig har det varit lungt i över ett år trott att man har blivit stoppad för alko test o körkorts kontroll då har dom inte sagt nått + att snutarna har legat bakom mig ett flertal gånger utan att ha stoppat mig,så jag tror att dom inte bryr sig så speciellt mycket,dom har viktigare saker att göra än att jaga o stoppa bilar med skattemärken med loggor på :wink: :)
Nu är fälgarna på,går fan så mycket mjukare nu konstigt nog :wink:
Hög som ett hus nu men en sänkningssatts ska på nästa år med lite anndra grejer :wink:

Sen passa jag på o spraya på lite guld färg på oken,men inge seriöst bara på kladdat så det ser lite bättre ut :) :wink:

Lite mörka bilder men men det får duga.
Bild
Bild
Bild
Bild
Xc60 MY23 synliga avgasrör?

IMG_0962.png

XC90 har inte elfällbara säten utan de t[…]

Montera dragkrok V90cc

Det var många år sedan som dragkrokar […]

Att hälla i diesel motsvarar ungefär 12 […]