Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Då var det dax att avslöja nyförvärvet :wink:
En svart metallic S80 D5 -09, just nu 185hk. En ägare före mig. Rullat lite drygt 11k mil. 6 växlad manuell låda. Summum, ljust helskinn ventilerat 8) 17" Canicula sommarhjul och Naos 16" på vintern.
Automatiskt avbländande innerbackspegel, elmanövrerad förar- och passagerarstol.
Dieselvärmare med tidur, även elmotorvärmare m. kupéuttag monterat. Larm Volvo Guard. Delbar dragkrok.
Dimljus (ska bli xenonlooklampor i det sen är det tänkt och LED-lampor i positionsljus)
Främre sidorutor med vattenavvisande glas WRG, Kombiinstrument med "Kronografinspirerade instrumentrundlar". Bluetooth handsfree.
Panelinlägg i borstad aluminium. Eluppvärmt baksäte. ECC, DSTC, Regnsensor för vindrutan, elfällbara nackskydd bak.
Stänkskydd fram (ska monteras bak också) 12V uttag i fram- och baksäte ( ska nog montera ett i skuffen också) :)
Läderklädd ratt + vxl spaksknopp, Mugghållare fram och bak i mittarmstöd. Aktiva Bi xenonljus samt xenonkonverterat helljus. Parkeringssensor bak.
Premium sound med 6 skivors cd växlare, aux ingång samt hörlursuttag i baksäte, fantastiskt ljud :-)-) Har säkert glömt något..

Bjuder på några bilder så länge :P

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Fler bilder på utsidan kommer när jag tvättat den och det blir bra väder, har regnat en månad snart i sträck :-(O)

/Kalle
Användarvisningsbild
av crumpets
Förbannat nice bil kalle! Nya s80 är så förbannat fina, gör sig ju allra bäst med summum också! Grattis till vad jag tror är ett grymt schysst köp :)

Fattas bara ett litet polestarmärke på baken så är det perfa! ;)
Användarvisningsbild
av lilleman
Inte illa alls vill ha begäret gör sig påmint :D

Mvh/Roger :D
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tackar ja jag är grymt nöjd med kärran 8) Polestar skulle inte kännas dumt. Toning av rutor får nog vänta tills efter vintern tror ja. Annars så hade jag tänkt mig ett lackskydd nu innan vintern :P

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
Men kalle då har du slagit på stort! Snacka om skapligt steg från en gammal 850 :wink: . Grattis till nya fina bilen :-)-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

https://youtu.be/afO3Hz90ulk

Verkstadshandbok

Har en s40 2004, söker verksdadshandbok p&ari[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]