Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Okej, tänkte lägga upp lite bilder på mitt nuvarande åkdon.

Bild
Bilen när den var nyköpt i September. En välhållen 744 GLE -88 med mätaren på drygt 33 000 Jämtlandsmil. 9 ägare. Jag köpte den av en mekaniker på Bilbolaget i Östersund. Främst för att den var så välutrustad. AC, ABS, Elhissar x4 och elspeglar. Notera skillnaden i Däckdimension fram och bak 185/70 -14 resp 205/70 -14. I bakgunden syns farsans 744 GL -85 med 50 000 mil på mätarn. Man ser även farsans V70 2,4 Classic -00.

Bild
Annan vinkel, jag syns i full färd med att montera stereo. Det satt en originalbandare i.

Bild
Bilden tagen i December. 3 st nymonterade Bosch Big Knick, och fimpade lyktskydd.

Bild
Stilstudie på extraljusmontaget. Jag fick fästjärn tillbockade i rostfritt. Drog mycket grov plåtskruv direkt i stötfångaren. Bondmek var ordet :wink: .

Bild
Senaste bilden på bilen. Antennen på taket fortsätter ca en meter utanför bilden, den är till komradion.
Vinterhjulen har en egen historia. Jag jobbade på Bilbolaget i Östersund och en kund ville ha fälgarna utbytt på sin 940 för att de var så rostiga. Han ville inte ha tillbaks gamla fälgarna. Tack, sa jag! Jag lämnade dem till en polare som blästrade och lackade dem, nu ser de som nya ut. Jag köpte nya Gislaved NordFrost 3or och krängde på. Vips så hade man 15" vinterhjul!

Bild
Här ser man komradion nymonterad :lol: .

Bild
Nyköpta sommarfälgarna. Volvo original 7x17" Polaris.

Det var nog allt för nu!
Senast redigerad av 1 eccy243, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av eccy243
Liten update.

Bild
Nu har hon fått smaka på 17" sommarhjul. Guud så fin hon blev!

Bild
Ännu en liten titt på bilen. J*vlar vad snygga de är! Denna bild togs i lördags morgon, på kvällen tog jag mig inte upp :o , marken var lite mjuk :D
Användarvisningsbild
av 08an
[quote="eccy243"]Liten update.

Bild
Nu har hon fått smaka på 17" sommarhjul. Guud så fin hon blev!

Hehe.. jassåå, det av där bilden va 8)
kramen Amy :D
Användarvisningsbild
av eccy243
Men va faan! Hittade du hit du också? Får vara först med att hälsa dig välkommen då! :D Du har PM :)

För alla som inte fattar någonting så e 08an bruden till vänster på bilden.
Användarvisningsbild
av Brainy
Snygg kärra! men vad ska du med komradion till?

/Anders
Användarvisningsbild
av eccy243
Brainded skrev:Snygg kärra! men vad ska du med komradion till?

/Anders
Tackar och bockar! Jorå, vi e två polare i Järpen, Åre kn, som skaffat var sin komradio, snackar mellan varann på fredag och lördagkvällarna :D . Räckvidd nästan 5 kilometer.
Användarvisningsbild
av Ramon
Ja, det blev en viss skillnad med 17"arna på :lol:
Användarvisningsbild
av 08an
haha.. tack tack
klart ja hitta hit ;) men hade problem me det innan du sa vad du hette :D

ha det så höres vi.. kramen ;P
Användarvisningsbild
av eccy243
Ramon skrev:Ja, det blev en viss skillnad med 17"arna på :lol:
Jorå, å ännu bättre ser det ut när man går upp ett snäpp i bredd. På bilderna sitter 215/45 -17 på, men de var som synes rätt slut. Fick tag på en snedsliten men laglig omgång 225/45 -17 Continental SportContact (kostade gratis :D ). Beställde nya Uniroyal RainSport 225/45 -17. Åkte på Sportcontacterna i några veckor, tills jag fick RainSportarna. Riktigt nöjd med Uniroyal änn så länge.
Användarvisningsbild
av annapannah
hehe aa de e ju litte skillnad på bilen nu än hur den såg ut när du köpte den ;) finare är den nu erik ;D Puss o kram på dig!

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]