Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvoadde
Tjohej var iväg förra veckan och köpte mig en 940 classic ltt.
Gubbkörd och gått 21800 mil vilket jag tyckte var helt okej, finns lite småskavanker här och där men har bättrat och kommer få en rejäl vaxning till helgen :)
Fin i inredningen men tyvärr de vanliga "skrynklet" på dörrarna, går super bra i motorn och känns riktigt pigg.
Planerna för denna är väl att få en fin första bil utan en massa onödigt skräp som de flesta ungdomar slänger på dem, men 18" fälgar har jag köpt och en vinge är pågång.
Skulle även vilja få lite fart i den, men tyvärr har ja inte så god kunskap om turbo bilar kanske någon som jag hjälpa mig på traven lite? :)

Men somsagt ska bli så fin som möjligt, säg gärna vad ni tycker och vad som skulle passa in på den :)

Lite bilder på den när jag tvättat av den.
Bild

Bild

Bild

Kommer fler bilder när jag kommer hem :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hållarn finns på dekaltrim tillsammans med annat smått och gott.
Användarvisningsbild
av volvoadde
Okej tack så mkt får se om de blir av framöver! :)

Fick hem 18 tummarna för ett tag sedan som nu sitter monterade kommer lite bilder på det!

Bild

Och så en bild bakifrån, lite skralt om pengar just nu så får köpa lite saker i omgångar så kommer mer vartefter.
Förresten någon som vet vad man kan få för ett par fina classic fälgar med nästan helt nya continental däck som kosta 4400kr nya?
Bild

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]