Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Thomas J
Har bytt bort Mercan mot en Xc90 D5-04 har bara förra ägarens bild, ska ta nya när jag tvättat bilen.

http://www1.garaget.org/archive/33/3297 ... 587897.jpg

Tänkte lägga upp några bilder på min nya bil. Har sålt min gamla V70N till Västerås..

Bild
Bild
Första dagen med bilen.

Bild
Bild
Nytvättad.

Bild
Bild
Solfilm och dom obligatoriska xenonljusen :D Dom lyser mkt bra.
Mvh Thomas
Senast redigerad av 4 Thomas J, redigerad totalt 0 gång.
av Thomas J
Nya fälgar 8,5 tum med 245/35-19 fram.. 9,5 tum med 275/30-19 bak :D

Bild
Bild
Bild

sista bilden jämnför bakdäck med mitt volvodäck 205/55-16 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
hej feeet merza du har :D vad är det för årsmodell och vad sitter det för motor i jag som inte är så merza kunnig men antar det är en diesel. Hur många steg är det på lådan? Sen undrar jag vart baktorkaren tog vägen :wink:
av Thomas J
Det är en diesel med rak 6:a 204hk orginal, nu ger den 255hk och 600nm så den rör på sig lite :D ändå kan man åka på 0,6l/milen.
Är en 04 med 5 stegs automat. Baktorkaren brann upp i våras så det blir en ny motor till vintern.
Är även utrustad med stora stereon,gps,dvd spelare,telefon och 13 högtalare, luftfjädring, Bixenon och xenon på heljuset,mm,mm
Är riktigt nöjd än så länge :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Det var ju lite trevlig info om bilen 8) Kommer bli snyggt med andra fronten om du lackar den först :wink:
Så en fråga som du inte slipper undan men har den klarat sig från rosten... :roll:

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]