Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Bilden är från början av sommaren när jag såg på den första gången och den har ju bara stått där i två år :lol: Vad jag har sett så är den mer rostfri än vad 745an var när jag fick den men det är svårt att se när den står 3cm från backen...
En tusenlapp fattigare blev jag 8)
Användarvisningsbild
av päpplet
LITE rekond :roll:
Bild

Bild

Bild

Bild

va fan är det här för motor? Utbytesmotor? Står B230F på torpedväggen
Bild

Usch en till 740 med blå inredning :roll: Har haft det i alla bilar jag haft nu men det är ju en 88B så det är iallafall annan klädsel
Bild

32000 mil och trasig tankmätare :P
Bild

Bild

Tidsinställd brandbomb :lol:
Bild

skitig och spräckt bakruta och ett innertak som hänger överallt
Bild

Finns ett tillbehör på bilen och det är bensinvärmaren annars finns det inget som helst lull lull på den. Inte ens centrallås, dragkrok eller extraljus men det ska vi nog göra något åt :lol:

Stoppade i ett batteri och fick den att starta idag (med viss hjälp av startkablar och en styck 745) och motor och växellåda fungerar då . Bromsarna däremot sitter fast som det verkar eller så beror det på att den står nersjunken i marken.
Fick iallafall njuta av ljudet från en B20 startmotor och känna doften av gammal instängd småmöglig 740, härligt :D

Måste börja leta bendixok nu också...
Användarvisningsbild
av dahlen
haha framskärmarna ser ju riktigt fräscha ut iaf :roll: sen måste jag säga att den blå inredningen passar bara in i blåa bilar :wink: har aldrig åkt i en aut, är dom slöare? :)
Användarvisningsbild
av Ståhl
B230 FS = B230 med högcomp.kolvar + M-kam + 530-topp.

Ska tydligen vara en ganska trevlig motor :)
släng på en 531-topp och vx3 så har du en förjävligt trevlig motor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]