Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
här är lite bilder på nya bilen, böt som sagt bort 142an mot denna. kände att jag behöver en kombi till ljudbygget som kommer.
rost finns men inte mycket, värst på framskärmar. FUNGERANDE tankmätare 8) :lol:
det mest negativa är att det inte finns centrallås, men fälgarna är inte så vackra heller :lol:
mobilbilder och suddiga blev dom med :roll:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

sen en teaser på va som komma skall

Bild
MDS TORQUE T5 Steg 8)

kommer bättre bilder när jag fått fart på riktiga kameran :D

EDIT: funderar på om det ska bli epa sänkning på denna med :roll: ??:-/
Senast redigerad av 22 dahlen, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av dahlen
har kollat lite nu, och såg att det inte ens var upptaget för högtalare bak :shock: vilka färger är det på högtalarkablarna bak?
Användarvisningsbild
av päpplet
fin, samma färg som våran 86a vi hade för några år sen men den var långt ifrån fräsch. När man åkte i 70 fick man skrika för att överrösta stödlagret som glappade nån cm och fick ryggskott på vintern när stötdämparna frös ihop :lol:
Användarvisningsbild
av dahlen
~Kalle~ skrev:Ser fräsch ut :)
Tackar :D
päpplet skrev:fin, samma färg som våran 86a vi hade för några år sen men den var långt ifrån fräsch. När man åkte i 70 fick man skrika för att överrösta stödlagret som glappade nån cm och fick ryggskott på vintern när stötdämparna frös ihop :lol:
haha, det är en rätt trevlig färg :) ska försöka ta några kort idag, samt byta bandaren mot en ny stereo :lol:
Användarvisningsbild
av dahlen
idag började jag dra kablar till högtalare mm, kablar till slutsteg måste jag köpa.

Bild

hål i taket :o :roll:
Bild

tomt än så länge
Bild

ryckt ut bandaren
Bild

lite av dessa kablar ska in
Bild

börjat plocka bort inredning för dragning av kablar
Bild

det var de jag tog kort på idag, måste bygga lådor till min 6*9 jag ska ha bakom baksätet.

sen kablar till slutsteg samt basar inköps antingen på måndag eller tisdag

EDIT: som synes på sista bilden så har denna bil råkat ut för standardvattnet i mattan så fick skära bort ljuddämpnings mattan så den får torka.
Användarvisningsbild
av dahlen
var nyss och skulle köpa basar och kablar till steget, självklart så var allt slutsålt även fast det står på hemsidan att det finns i lager.. :x
Användarvisningsbild
av dahlen
Bild

sådär bild på 6*9orna. funkade rätt bra. måste bara städa ur den och försöka få bort fläckarna. draget skulle behöva få lite färg med :roll: jag beställt basar och kablage till steget, nu fick blir 2 st fr12w basar:D
Användarvisningsbild
av dahlen
sådär liten update nu, dock endast mobilbilder denna gång.

äcklig rostig dragkrok :evil:
Bild

slipat och målad dragkrok. ser mycket bättre ut. :-)-)
Bild

testade även att polera upp utblåset som visst var kromat 8)
Bild

tyckte det blinka riktigt dåligt fram, tog ur ena blinkerslampan och då såg jag detta...
Bild

den som satte dit vita blinkers verkade inte orka köpa kromade lampor så istället lackade han dom oranga silvriga. och det var ingen transparent färg heller... gick att få bort lite färg men får nog köpa nya.

Det var allt för idag. kommentera nu :-DD
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]