Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Ja, här kommer då avslöjandet för den breda massan. Jag har skaffat mig en 850. Historien började egentligen lördagen den 31/7. Då skulle jag åka "hem" till Stockholm efter min semester i dom norrländska skogarna. Då ville inte min 960 starta. Batteriet var inte på topp heller efter att ha stått i tre veckor. Så det tog slut. När det stod och laddade så kollade jag och farsan på ny bil. Hittade denna på blocket i Östersund. 960n gick igång senare på kvällen, och jag kunde åka hem. Men farsan åkte och kollade på denna på måndagen. Slutade med ett köp. :-)-)

Vad är detta då? Jo, det är en 850 GLT -97. Gått 25000 mil. Lite bilder då... :wink:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
En liten skada att kanske ta tag i.

Bild
Kass noname-stereo. Nån som vill köpa? Kliman kyler iallafall. :wink:

Vill klargöra att jag har inte sett denna bilen själv. De e bara farsan som kollat på den. Jag har bara sett dessa bilder.

Kommentera loss lite nu! :-)-)
Gillar inredningen! Baken ser rätt låg ut, kanske kapa framfjädarna lite så den blir rakare?

Verkar ju vara i kanonfint skick också! Och fungerande ac får ju vi vanliga dödliga bara drömma om :wink:
Angående den tunga gumpen: Tror att jag i den digra samlingen kvitton såg nått om byte stötdämpare. Nu kan jag inte svära på om det var fram eller bak. (Har inte tillgång till den iordningställda pärmen nu.) Men det kan ju mycket väl vara så att den har fått vanliga dämpare bak.
Den har ett fel: Elvärmen i förarstolen funkar inte, tyvärr funkar kontrollampan så då är det väl elementet i stolen som är paj?
Det var kvitton för ca 50 loppor med bilen.
Skrivet av den som slog till och köpte bilen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Hej Jag har en Volvo S80 2005 med problemet att v[…]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]