Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Köpte en ny bil häromdagen. Får den levererad i morgon men tänkte jag kunde börja med bilhandlarens bilder.
Det är en V70 2,4 140hk aut ifrån 2005 med Business Plus Plus paket. Har varit runt och letat efter vettiga automatare ett tag nu och det har sannerligen inte varit helt enkelt att hitta en som inte kostar skjortan eller rullat en massa mil.
Denna bilen hade bara rullat 10600 mil och var i riktigt fint skick. Kärlek i första ögonkastet.

Lite om utrustningen:
- Elmanövrerad förastol
- Parkeringshjälp
- Elinfällbarara sidospeglar
- Stora stereon HU850
- Skinnklädsel
- Tonade rutor ifrån leverans
- Regnsensor

Har inte bilen här som sagt var men den kommer i morgon och då blir det mer information.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Dieselsmurfe
Välkommen till v70 familjen :). Riktigt fin v70 du har kommit över. Men Fälgarna är jag skeptiskt över.

Kolla gärna in min v70.
Senast redigerad av 1 Dieselsmurfe, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Gizz
Tackar tackar.
Fälgarna blir väl något att ta tag i senare. Får bli dessa ett tag nu iaf. Var 17" som levererades med bilen men den byttes in med dessa.
Användarvisningsbild
av crumpets
Gör sig grymt i den färgen onekligen! Återkom gärna med hur den motorn känns ihop med automaten också.
Användarvisningsbild
av Gizz
Så långt som jag testade den igår kändes den förvånansvärt pigg. Bättre kickdown än vad jag trodde. Drog på bra för att vara den lilla motorn.
Användarvisningsbild
av Gizz
Vet inte riktigt hur det är med utrustningspaketen. Men den stod som Business plus plus hos handlaren.
Användarvisningsbild
av Gizz
Är det någon som vet var man kan hitta en lista över utrustningsnivåerna för V70 2005?
Är lite nyfiken på vilket paket det är och vad för godis jag hittar. Eftersom jag inte har bilen hemma än är jag nyfiken. ;)

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]