- lör 15 maj 2010, 18:03
Hejsan!
Surfat en del på detta forum men knappt skrivit något alls så tänkte det var dags att dela med mig lite om min bil.
Har en Volvo 940 SE 2.3 Ltt av årsmodell 1996 och bilen kommer snart rulla över 13000 sträcket. Jag blir fjärde ägaren men bilen har alltid varit i samma familj hos förra ägaren sen den var ny. Bilen har en full servicebok och gått genom besiktningen med blanka papper. Tyvärr har bilen enligt förra ägaren stått i solen så fusklädret har rullat ihop sig vid dörrarna, två av dörrarna har det knappt rullat ihop något alls men på bilden nedan är det som värst.
Mina planer med bilen är:
[X] Vita blinkersglas
[X] Rödvita bakljus
[] Sänka bilen
[] Nya dämpare
[] Trimma den lite lätt, ska inte ha något 300hk monster men runt 150-200.
[X] Ljudbygge, just nu sitter det orginalstereon från dackefejden.
[X] Nya fälgar
[] Skruva dit en elfläkt
[] Byta fusklädret från min gamla 940 till denna
[] Tona bakrutorna
[] Skrapa bort skattemärket
Tar gärna emot tips och trix, är här för att lära mig så mycket som möjligt.

Surfat en del på detta forum men knappt skrivit något alls så tänkte det var dags att dela med mig lite om min bil.
Har en Volvo 940 SE 2.3 Ltt av årsmodell 1996 och bilen kommer snart rulla över 13000 sträcket. Jag blir fjärde ägaren men bilen har alltid varit i samma familj hos förra ägaren sen den var ny. Bilen har en full servicebok och gått genom besiktningen med blanka papper. Tyvärr har bilen enligt förra ägaren stått i solen så fusklädret har rullat ihop sig vid dörrarna, två av dörrarna har det knappt rullat ihop något alls men på bilden nedan är det som värst.
Mina planer med bilen är:
[X] Vita blinkersglas
[X] Rödvita bakljus
[] Sänka bilen
[] Nya dämpare
[] Trimma den lite lätt, ska inte ha något 300hk monster men runt 150-200.
[X] Ljudbygge, just nu sitter det orginalstereon från dackefejden.
[X] Nya fälgar
[] Skruva dit en elfläkt
[] Byta fusklädret från min gamla 940 till denna
[] Tona bakrutorna
[] Skrapa bort skattemärket
Tar gärna emot tips och trix, är här för att lära mig så mycket som möjligt.
Senast redigerad av 5 Forssen, redigerad totalt 0 gång.