Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Börjar tråden med en gammal bild på en otvättad bil.

Ska fixa fler bilder allteftersom, ska ge mig i kast med att fräscha till grillen med en ny look.
annars är den orginal sånär som på fälgarna.

Bild

Jag var bara tvungen lägga upp bilden direkt i tråden :oops: /Grammse
Senast redigerad av 16 Dalmans, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Dalmans
nej jag vet, taskig mobilkamera är det enda jag har att tillgå vad det ser ut nu. ska fixa lite bättre bilder dock. och en rejäl tvätt först.

samtidigt så är ju en röd bil inte så superfin efter 13 år. (om den inte är tok-välvårdad)

imorgon ska jag till biltema och införskaffa ny drivknut, stötdämpare, lite verktyg och lite spraylack till förvandlingen av grillen!
kanske även ett par dimljus att meka fast.

framtidsplaner då, innom närmaste tiden ska tre vita extraljus på, vita blinkers och dimljus. uppfräshning i allmänhet av kaross och inredning och lite lagomt ljudbygge, har två 12" GAS-basar liggandes så det är väl på gång (har dock en barnvagn som ska få plats i skuffen också
Användarvisningsbild
av Nexus
ser ju inte så dum ut,kanske ett par stänkskydd bak skulle göra bilen skitar ner sig mindre.En vinge hade seta fint på (D)
Användarvisningsbild
av Dalmans
ja, vinge gråter jag efter varje kväll.

idag tog jag första steget i grillmodifiering iallafall. tog loss grillen från min reservdelsvolvo och ruggade upp ytan på den med ett sandpapper. tänkte förbereda då jag ska till biltema imorgon och kan då inhandla spraylack till den. men när jag ruggat klart fick jag sådan abstinens att jag åkte till OK/Q8 och köpte lack där istället. kommer nyss in från första lagret lack. kommer nog bli superbra!

Men hur menar du med stänkskydd? jag har ju stänkskydd fram och ändå såg bilen ut såhär våren -08....
Bild
haha, nejdå, men det vore nog en god idé att fixa dit! *skriver på min to-do-list!"
http://4.bp.blogspot.com/_0l0n62rBXEI/R ... 700026.jpe

HAHA
Användarvisningsbild
av Nexus
nej det är bara så att jag tycker det ser så naket ut bak utan stänkskydd,sen är man ju lite svag för muddflapps :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46

Hej, Nu skall man på sommar semester och d&[…]

Problem med trafikinformation RTTI

Trafikinformation brukar vara länkad till ett[…]

D4 VEA dricker olja

Ursprungligen kör D4204t5 på 0w-20. I U[…]

XC60 MY2025 - laddprobem