Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av carlbanan
Tjena!

Nybliven v70 ägare! Fick tag på en vit v70 2,4t i mycket bra skick som jag tänkte försöka göra nå kul med! Har ni nå tips på små enkla grejjer som förhöjjer intrycket av bilen, vad har ni gjort för nåt? Det är ju dom små detaljerna man kanske inte tänker på som gör stor skillnad. Ska börja med att tona rutorna, ska bara kika igenom detta kanonforum på olika varianter innan man bestämmer sig!

/Calle
Användarvisningsbild
av halmstaden
Berätta mer om bilen! :-)-) Vad har den för utrustning? Vinge? Hur många mil? F d polisbil kanske?
Vi forumnördar "kräver" bilder i garaget-trådar, så slänger du upp några (mer eller mindre) bra bilder kommer vi bli glada!! :-))))) (BE) (:-)

MVH
Användarvisningsbild
av Tomas88
Håller med halmstaden.
Upp med bilder. Det är det som gör en Garagettråd intressant. :)
av carlbanan
Hur lägger jag upp bilder då? HIttar inte nån typ av knapp för det här när man svarar! :)
av carlbanan
Den sidan som forumet rekomenderar att ladda upp bilder på är för tillfället nere...Finns det nån annan möjligtvis?
av carlbanan
Provar så här då...Får se om det funkar.... Så här ser den iaf ut idag...Sitter en vinge bak också, om den inte syns på bilden...Den har rullat 14 000 mil, verkar va i toppskick (det lilla jag märkt sen jag köpte den i fredags).

Bild

Planen hittils är att tona rutorna och lämna in den på svensk motoroptimering här i gävle, nån med erfarenhet därifrån?
Mer förslag är välkomna! :)
Smäller höger fram

Är fjäderbenslagringen monterad rät[…]

Fixa en stegmuff från 3" katten bara? […]

startsperre

Du måste se på initial state eller del[…]

Vinande ljud S40 1.8F -08

Hej! Tack för snabbt svar. Har en lödsta[…]