Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Transas
Volvo 780 med Ceva v8 tbi

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Bilen är inte färdig även om den är provkörd det är lite smått kvar här & där

i dag är det 28 dagar sedan jag köpte en skitig 780 & det är 14dagar sedan jag tog hem en ännu skitigare motor
Användarvisningsbild
av cybermunk
Välkommen hit kul att få se en 780:a :D dom verkar svåra att få tag i.

Det är första gången jag ser en 780 på bild har inte ens letat så nu e jag lycklig att ha fått se en.

Hoppas du ska få mycket nytta av denna sida det har jag fått kanske inte syns men jag har bara varit medlem här i 5 månader, och det har givit mig mer än att läsa alla manualler och infoböcker om bilar.
Senast redigerad av 1 cybermunk, redigerad totalt 0 gånger.
av Transas
cybermunk skrev:Välkommen hit kul att få se en 780:a :D dom verkar svåra att få tag i.

Det är första gången jag ser en 780 på bild har inte ens letat så nu e jag lycklig att ha fått se en.

Tackar

det ska finnas ca 400st 780 i swe men hur många som är i trafik vet jag inte
Användarvisningsbild
av cybermunk
observera att det som står på VV är att den är avställd enligt vad jag kan se. Vet iof att det kan ta någon dag för dom att få det ändrat.
Senast redigerad av 1 cybermunk, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Du har inte möjligen en bild på knapparna till vänster om ratten bakom blinkersspaken?
av Transas
cybermunk skrev:Du har inte möjligen en bild på knapparna till vänster om ratten bakom blinkersspaken?

Dom ser ut som på en volvo 740
av Transas
cybermunk skrev:observera att det som står på VV är att den är avställd enligt vad jag kan se. Vet iof att det kan ta någon dag för dom att få det ändrat.

jo jag vet men den är inte klar änn

ingen mening att ha den påställd när den inte är klar
av Transas
Ståhl skrev:jag säger då bara fyfan va fränt!
snacka om drömbil!
volvo och v8 på samma gång :-)-)

släng gärna upp fler bilder på den :wink:

Användarvisningsbild
av Nexus
årsmodel? går den enkelt att besikta med V8 eller krävs det en massa pulande innan det går genom.
Verkstadshandbok

Har en s40 2004, söker verksdadshandbok p&ari[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]