Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Möller
Vore att ljuga om jag skrev garage, har en lada att meka i men inget garage :)
Yes, iaf, en del av er känner säkert igen mig från andra forum och ni som inte gör det har ju en perfekt chans att lägga mig på minnet nu ;)
Möller heter jag alltså, boende i södra Småland, knegar på Nibe, kör en Volvo 760 Tic -90.

Bild
Känns den igen??? Det är Wizzmans gammla som har vaknat till liv igen
Numera har den fått dom obligatoriska USA blinkersen
Bild

Har även en 740 GL som tyvärr står stilla efter en hård vinter.

Bild

Så ser min vagnpark ut, frågor?

Mvh
Möller[/img]
Användarvisningsbild
av Ramon
Fina bilar du har i vagnparken Möller! Verkar vara väldigt bra skick på plåt och lack utifrån vad man ser av bilderna. Jag gillar din 740 GL skarpt, den ser riktigt het ut i svart, för att inte tala om den läckra fronten, yummie :lol:

vol:-)
av Möller
Tackar tackar. Jo 740n hade jag en jävla puts på, jobbade som rekondare tidigare så det blev lite av en arbetsskada att gå och reta sig på minsta lilla smårepa. Tyvärr så är den lite illa åtgången efter vintern, var en Audi som prjade mig av vägen så jag tryckte till kogångaren lite.
760n har jag inte hunnit putsa än men det blir nog under vintern, bilen ska bara vara ute en eller två månader till, sen ska Erland väl vara klar med toppen så jag kan komma igång med motorn.

Mvh
Möller
av Addekarlsson
Tjena hej Möller!
Jodå, nog känner jag till dig och dina bilar allt.
Lika fina som alltid. Härlig glans i lacken på båda. :D

Men du har ju bättre än mig iaf. Jag får stå ute på gården och skruva, oavsett väder. :lol:

Välkommen hit oxå Möller!

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av nisse
möller fina bilar :D
av Möller
Hehe, du adde, hade du sett 760n irl så hade du nog inte berömt lacken så. 740n hade jag en jävla puts på det vet jag men 760n är som ett 500 slippapper :D
Har nog bara haft tur med ljuset på bilderna.....men tack för kommentarerna ändå :D

Mvh
Möller
Senast redigerad av 1 Möller, redigerad totalt 0 gånger.
av malumbub
Fina bilar Möller!
Kul o äntligen se dem! (Tror inte jag sett dem förut...)

(Jag är en sån där från Buke...)

Blev ÄCKLIGT avis på 740:n!!! :shock:
av Nordan
Usa-blikersen gör mycket för utseendet! Fräscha bilar!
av Möller
malumbub skrev:Fina bilar Möller!
Kul o äntligen se dem! (Tror inte jag sett dem förut...)

(Jag är en sån där från Buke...)

Blev ÄCKLIGT avis på 740:n!!! :shock:
Hallå malumbub :D Jo dig käner jag igen :D
Jag har haft 740n uppe på Buke vid två tillfällen men tråkkärringarna där bara gnäller så jag har liksom tappat intresset för att lägga upp bilder på mina bilar.......fast jag tänkte jag skulle lägga ut bilder på min kommande bil....får se vad dom gillar en Jeep :D

Mvh
Möller
av Möller
Nu har Möllers gårdsplan kompletterats med en sånhär
Bild
Tänkt att ha som vinter och bruksbil.
Nu är dessutom tanken att jag ska göra mig av med 740n så är det någon som är intresserad är det bara att höra av sig. Kan sälja den både i befintligt skick och i vidgjort skick.

Mvh
Möller

Är det bara att såga där dosans tv[…]

Det är ju en gammal sanning att man inte ska […]

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]