Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
:???: känner igen fälgarna från en viss grön 855 :wink:

Måste få fråga :D vad har du för sänkningssatts :?: Det såg mycket bra ut och inte för mycket epa stuk :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Rogge-Johansson
verkar som dom burnar härligt på den där parkeringen av spåren att döma :wink: har du inga bilder på det hä hä :D
av anderzohn
Rogge-Johansson skrev:verkar som dom burnar härligt på den där parkeringen av spåren att döma :wink: har du inga bilder på det hä hä :D
ja jo d är våran burn plan så d finns några spår där :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
anderzohn skrev:japp :wink: kapade orginal fjädrar 4 varv fram å 2 varv i bak
4 :!: :!: varv fram. finns det någe fjäder kvar då??? De kommer strypa dig på besiktningen :wink: :wink: . men snyggt som satan blev det.
Jag e lite inne på en 60/40 satts men tycker det är för mycket epa stuk på det... men går säkert justera med vinkel mackapären
:lol:
av anderzohn
grammse skrev:
anderzohn skrev:japp :wink: kapade orginal fjädrar 4 varv fram å 2 varv i bak
4 :!: :!: varv fram. finns det någe fjäder kvar då??? De kommer strypa dig på besiktningen :wink: :wink: . men snyggt som satan blev det.
Jag e lite inne på en 60/40 satts men tycker det är för mycket epa stuk på det... men går säkert justera med vinkel mackapären
:lol:
d är många varv kvar :wink: bara att byta innan man besiktar..d går ju att fixa med rondellen :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
Vad har du för st på hjulen?? däcks st? Fungerar det ihop med sänkningen?? Jag menar då om det tar i någon stans :oops:
Säger det igen :lol: F_n vilken skillnad en sänkning och snygga hjul kan göra. :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tack för alla svaren :D . Nu är det bara pengarna som saknas :cry:

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]