- fre 06 sep 2024, 10:36
Tjo!
Tänkte att det hade varit kul att då lägga ut min allra första projekt/sommarbil och se om det är av intresse!
Lite om bilen
:Svensksåld
:Årsmodell '96a
:Manuell
:Taklucka
:Färgkod 421 Dark Olive Pearl
:Färgkod Inredning 3865 Beige/Björk
:Står på 17" Volans + reserv i Antracitgrå
:Motor i original utförande, inget trim osv
:Riktiga Miltalet okänt (mätarhus bytt av förra) har själv uppskattat till runt ~27000 mil
:Måttligt utrustad
Bilen har en del historia men mitt minne är ju rätt skevt Hon har varit vinterkörd mestadels av livet. (så hon är inte utan rost kan jag säga) samt Service stämplad upp till 16000 ish mil.
Hon hade stått stilla i runt ~9 år i garage innan jag fick tag på den.
Har ju gjort en hel del nu i sommras sen jag köpte den såklart. Lite sent ute men kommer troligen att skriva om det man gjort nu i början tills man är i nutid iaf. Finns ju fortfarande gott om grejor att fixa som "tur" är
Fråga gärna om ni vill ha extra info om något
Tänkte att det hade varit kul att då lägga ut min allra första projekt/sommarbil och se om det är av intresse!
Lite om bilen
:Svensksåld
:Årsmodell '96a
:Manuell
:Taklucka
:Färgkod 421 Dark Olive Pearl
:Färgkod Inredning 3865 Beige/Björk
:Står på 17" Volans + reserv i Antracitgrå
:Motor i original utförande, inget trim osv
:Riktiga Miltalet okänt (mätarhus bytt av förra) har själv uppskattat till runt ~27000 mil
:Måttligt utrustad
Bilen har en del historia men mitt minne är ju rätt skevt Hon har varit vinterkörd mestadels av livet. (så hon är inte utan rost kan jag säga) samt Service stämplad upp till 16000 ish mil.
Hon hade stått stilla i runt ~9 år i garage innan jag fick tag på den.
Har ju gjort en hel del nu i sommras sen jag köpte den såklart. Lite sent ute men kommer troligen att skriva om det man gjort nu i början tills man är i nutid iaf. Finns ju fortfarande gott om grejor att fixa som "tur" är
Fråga gärna om ni vill ha extra info om något
850 flottan
Volvo 850 GL 2.5 '94 (Såld)
Volvo 855 T5 2.0 '96
Volvo 855R 2.3 '96
Bil-el kan dra åt helvete
Volvo 850 GL 2.5 '94 (Såld)
Volvo 855 T5 2.0 '96
Volvo 855R 2.3 '96
Bil-el kan dra åt helvete