Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Eftersom bilen är beställd är det enkelt att kopiera alla info från Min Volvo bilfakta :wink:

Bild

V60 D5 R-Design 8-steg automat
Beställde en Savile grå men har ändrat till Inscription Crystal vit
Business Edition Pro
Driver Support paket
Lastpaket med laminerade rutor. Toning i efterhand
Helskinn
Polestar 233hk 500Nm 0-100km/h 6,4 s kommer köra ett tag utan Polestar för att sedan få känna skillnaden.

Adaptiv konst.farth, kollvarn. och autobroms
Aktivitet 900218
Alu.hjul, Ixion II, 235/40 R19, 800059
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
BAGAGE/LASTRUMSMATTA VÄNDBAR
Backkamera
DAB-förberedelse
DRAG, DELBART
Driver Alert system
Elfällbara nackskydd på ytterplatser bak
Elmanövrerad Passagerarstol
Elmanövrerad förarstol m.minne
Eluppvärmd vindruta
Eluppvärmda spolarmunstycken 000602
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner.
Eluttag 12 volt i lastutrymmet
Elvärme i ratt
Fuktsensor 000727
GLASÖGONHÅLLARE
Intellisafe Surround
Jack Kit 000676
Keyless-Drive-Nyckellöst system m.Personal Com. 000583
MATTSATS SKÅLADE GUMMIMATTOR
NÄTFICKA/NÄT
POLESTAR EFFEKTOPTIMERING
Parkeringshjälp fram och bak m.parkass
Privatlåsning sv utrymmet under lastrumsgolvet 000815
Progressiv hastighets beroende servo 000877
Rails i Aluminium
Reservhjul Tempaspare
SKYDDSGALLER I STÅL.
STÄNKSKYDD FRAM+BAK NYMONT
Sensus Connect Premium Sound, 7" 000934
Sensus Navigation
Sidodörrar o.bakre lastutr.med lam.glas
TRÖSKELDEKOR VÄNSTER HÖGER SIDA
Taklucka i glas, Elmanövrerad
Transportskydd
Volvo on Call
Växlingspaddlar 000873

Det som jag INTE valde till är Barnsäkerhetslås i bakdörrarna (vi har endast två Mopsar), Digital TV, DAB, panoramakameran, RSE.
Kommer någon på något som jag totalt har missat som SKRIV!
Senast redigerad av 1 Perra83, redigerad totalt 0 gånger.
Backspegelkåpor blanksvarta och fjärrkontroll för sensus har Du missat :wink: Riktigt fin bil och grym spec!!! :D
Blanksvarta speglar hade ja valt om allt annat gick att få i blanksvart som på V60CC. Nu går det inte så ja tror "alu" blir snyggt. Har allt i alu på nuvarande V60 och ja är nöjd.
Fjärr , jo... men att leta på fjärren för att växla mellan NAV,TELE, RADIO mm. känns inte nödvändigt :wink:
Jag håller med dig gällande backspeglarna och fjärren till 110 % :-)-) tänkte bara skoja till det eftersom Du skrev att man skulle skriva om Du totalt missat något :wink:
Själv har jag blanksvarta speglar på min V40 CC eftersom det är standard, synd dock att jag valde svart färg på bilen.. Då sticker ju inte backspeglarna ut :-/O/

Din spec ser helt perfekt ut! Få förunnat att köpa en sådan fin och välutrustad bil! :P
Kommer nog bli snygg i Inscription Crystal vit, är en väldigt trevlig färg :). Måste säga att V60 är riktig go bil att köra körde en idag skapligt utrustad men det som jag gillade skarpt var att det var en D6 plug-in hybrid underlig känsla att köra inne i stan totalt tyst bara ett litet surrande från el motorn :D
Grym bra spec!

Har samma utrustning på min S60 och du lär uppskatta alltihop. Intellisafe surround innefattar det BLIS-funktionerna eller är det något mer?

Du har inte funderat på några andra fälgar? Jag har själv 19” Ixion och tycker faktiskt att de är lite trista. Kanske tillbehörsfälgen 19” Artio till sommarhjulen, så kan du låta ÅF sko om de medföljande 18-tummarna till vinterhjul :D
De va (är) bra kampanjer. Gratis VOC, nästan 20000kr rabatt på R-Design. Får betala 280000 och lämnar min V60 i inbyte. Tyckte inte att det blev så dyrt. Klart att det är tråkigt med ett billån igen när ja precis betalade av nuvarande.

Ja V60 är min favorit när ja ska köra långt. Ska ja bara ner på stan duger vilken bil som helst nästan.
D6 hade varit kul för tekniken men gamla motorn och växellådan är lite minus tyvärr.
Intellisafe surround vet ja inte exakt vilka sensorer och system som jobbar...

Ljusa Portia eller Mörka Bor fälgar kan ja tänka mig. Har köpt på mig en uppsättning 17" Canicula fälgar i silver bright. Fem ekrar är alldeles lagom när dom ska tvättas. 17" ger nog okej vinterkomfort. 16" ser förjäävligt ut (har det nu) och ja kommer inte åt med fälgborsten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

SIM-kortshållare finns bara i bilar som &aum[…]

Allt du ser suspekt

Köpråd V60 Recarge

Jag snikar in en annan fråga 2022 vs 2023. S[…]

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar d[…]