- mån 17 nov 2014, 11:30
6.jpeg (108.16 KiB) Visad 2026 gånger
2.jpeg (118.23 KiB) Visad 2032 gånger
Jag tjuvstartar med tråden fast jag inte fått bilen.. (Jinxar kanske lite.. men va faan!) Har bestämt mig och det ligger nu en SÅLD-skylt på bilen i bilhallen.
Inom en vecka ska jag ha bilen om allt går som det ska.. (Säljer gamla bilen nu i veckan...)
Summum, Blis och Driver support.. Nästan alla knappar jag vill ha... :D
Det enda jobbiga är ju att den här blir bättre rustad än jobbbilen! Och det är ändå V70 som jag kommer köra mest eftersom det är mest i jobbet jag kör..
Men men.. nu får familjen det fint och gott också. :D
Försmak:
Uppdatering med lite fler bilder 2014-11-23.
Det var lite småtaskingt ljus ute så det är lite blåstick i bilderna.. Bilen är svart... :D
Sen hann den bli lite småskitig längst med sidorna de 2 mil jag hade hem från handlaren.. Snyft.. en jobbig tid att köpa ny bil på! :)
Inom en vecka ska jag ha bilen om allt går som det ska.. (Säljer gamla bilen nu i veckan...)
Summum, Blis och Driver support.. Nästan alla knappar jag vill ha... :D
Det enda jobbiga är ju att den här blir bättre rustad än jobbbilen! Och det är ändå V70 som jag kommer köra mest eftersom det är mest i jobbet jag kör..
Men men.. nu får familjen det fint och gott också. :D
Försmak:
Uppdatering med lite fler bilder 2014-11-23.
Det var lite småtaskingt ljus ute så det är lite blåstick i bilderna.. Bilen är svart... :D
Sen hann den bli lite småskitig längst med sidorna de 2 mil jag hade hem från handlaren.. Snyft.. en jobbig tid att köpa ny bil på! :)
Bilagor
Senast redigerad av 5 joel80, redigerad totalt 0 gång.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13