Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
En bild på min V50 D2 MY11 Momentum business active, sommaren 2014, i södra Ukraina.
Sen jag hämtade ut den, 2010-12-22, har det blivit resor till 12 länder och nyligen slog den över till 13.400 mil.

Bild

Har efterhand plockat på diverse saker, bla vinge på bakluckan, bytt handtag på bakluckan till ett med kromlist, Spider 17", DRL inkl. nytt ljusvred och omprogramering så ljussensorn fungerade som tänkt.
Från leverans blev mina tillval bla. elinfällbara speglar, ABL, avbländbar spegel med kompass, tonade rutor mm...

Inom en snar framtid blir det troligen silverrails monterade.
Användarvisningsbild
av grillchips
Trevligt! Dedär fälgarna är toksnygga och Volvo har verkligen lyckats med en liten och diskret vinge till V50.
Användarvisningsbild
av fjohan82
grillchips skrev:Trevligt! Dedär fälgarna är toksnygga och Volvo har verkligen lyckats med en liten och diskret vinge till V50.
Tack, jo absolut! Fälgarna är dock riktigt smutsiga på bilden efter att ha kört från Stockholm... En fälg bör/måste bytas ut, har ett rejält skrap och jack från tidigare ägare. Fick dom med bra däck till ett mkt bra pris, svårt att inte slå till.
Användarvisningsbild
av grillchips
Det förstår jag. Försöker hitta såna i bruksskick så man kan åka fint på vintern, då gör det inte så mycket med lite skrap. ;D

Min -23 har inget ljud när man kör fram&[…]

En annan sitter fortfarande på 3.3.16 :)

Tror jag får ca 0.8 ur min GLT annars vid la[…]

Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.