Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Lillarapunzel skrev:Till Lucif3r och White har jag hittat några mycket passande smiley: (N) (HMM) (S)
Idiotiska kommentarer. Inväntar just nu tid hos en av Sveriges främsta veterinärer å hans vägnar. Förhoppningsvis blir han bra om iaf 6 månader eller så!
Har du bokat tiden eller bara konstaterat att det är kö?
Lillarapunzel skrev:Nej, vi har inte bokat någon tid än.
Du har väntat i fyra månader nu och du kommer nog få vänta ihjäl dig om du ska vänta på att kön ska ta slut innan du bokar någon tid. Du är för sjuttsingen vuxen och i princip bilägare, ring och boka en tid själv?
Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Äsch, det är väl inget att bli sur över! Det resonemanget har du ju om bilstackarn. :-)-)
Och vet du varför?! Jo, för bilar lever inte! De har inga känslor! De lider inte!
Just det.
Du menar att nu ska vi lyssna på vad du har att säga och göra och tycka som du, lika bra som du rättat dig efter våra råd? :wink:
av Lillarapunzel
Schmoyoho skrev:
Lillarapunzel skrev:Till Lucif3r och White har jag hittat några mycket passande smiley: (N) (HMM) (S)
Idiotiska kommentarer. Inväntar just nu tid hos en av Sveriges främsta veterinärer å hans vägnar. Förhoppningsvis blir han bra om iaf 6 månader eller så!
Har du bokat tiden eller bara konstaterat att det är kö?
Lillarapunzel skrev:Nej, vi har inte bokat någon tid än.
Du har väntat i fyra månader nu och du kommer nog få vänta ihjäl dig om du ska vänta på att kön ska ta slut innan du bokar någon tid. Du är för sjuttsingen vuxen och i princip bilägare, ring och boka en tid själv?
Bara konstaterat att det är kö. Vi ska boka tid, men tycker att man kan vänta och se om det värsta trycket lägger sig innan man bokar.
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:
White skrev:Äsch, det är väl inget att bli sur över! Det resonemanget har du ju om bilstackarn. :-)-)

Exakt...
Det är bara att köpa ny häst när den dör, så rid på du. :-)-)
:-(O) :-(O) :-(O) :-(O) :-(O)
(S) (S) (S) (S) (S)
Användarvisningsbild
av Bonden1989
Jag funderar mest på varför du startade den här tråden överhuvudtaget? :roll:
Det är ju helt uppenbart att du skiter fullständigt i bilen!

Jag har full förstående för att du bryr dig om hästen. Blir någon av mina kor eller får sjuka så går det självklart i första hand, men att logga in på t.ex. Bilias hemsida och boka en tid tar ju 5 minuter... :roll:

Har följt den här tråden i bakgrunden rätt länge nu och det är inte roligt att se hur bilen sköts.
Det känns lite som en offentlig direktsänd avrättning... :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Aha så gött att en bra veterinär kommer och kollar på hästen :-)-)
Du kan väl be honom att kolla på dom 144 hästar hos Blå också när han ändå är där :wink: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Asså alla dessa kommentarer och mothugg (R) (R) (R) (R) det är bara för roligt att läsa :lol:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Aha så gött att en bra veterinär kommer och kollar på hästen :-)-)
Du kan väl be honom att kolla på dom 144 hästar hos Blå också när han ändå är där :wink: :mrgreen:
Ja! :D
Hur visste du att min veterinär är en man?! Stalkar du mig eller?! ?:-/ :mrgreen: :lol:
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 159

Det kan vara lite krångligt att veta på[…]

Ja precis men om du besöker Volvo s&ar[…]

Klippte röret Körde silver-lod vid banjo[…]

Falsklarm av insekt?

Fick "springa" ut till bilen igår […]