Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:Snart så smäller det väl till i motorn och så brinner den upp....

Kamremmen nä hur kan ni tro något sånt :shock: jag tror fortfarande på att den är feltankad :lol: :wink:
Hahaha nää...
Men tror varken på feltankad eller kamremmen. Eller jag vet inte angående kamremmen, men borde inte värmeslag vara rimligare?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Snart så smäller det väl till i motorn och så brinner den upp....

Kamremmen nä hur kan ni tro något sånt :shock: jag tror fortfarande på att den är feltankad :lol: :wink:
Hahaha nää...
Men tror varken på feltankad eller kamremmen. Eller jag vet inte angående kamremmen, men borde inte värmeslag vara rimligare?
Hehe...

Jag tror att det är ett Turbo haveri på gång jag :lol:
Det är äldre bilar, förknasarmotorer som kan drabbas av värmeslag.
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:

Hahaha nää...
Hehe...

Jag tror att det är ett Turbo haveri på gång jag :lol:
Det är äldre bilar, förknasarmotorer som kan drabbas av värmeslag.
Känns ju bra med turbohaveri på en bil som inte ens har turbo............
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Precis men det kan ju ändå hända..... :P
Men jag tror nog att chansen för att få ventilsallad är större. :roll:
Användarvisningsbild
av garinge
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Jo det är nog värmeslag... :roll:
Det var faktiskt 24.C när vi skulle köra med den, så mycket möjligt....kanske :roll:
Nej.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Butta annars ner den i vattnet från en sådan där båt ramp så ska du nog se att den är sval och go :P om inte annat så lär den vara ren både invändigt och utvändigt :roll: :wink:
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 159
Lagning av mindre lackskador

Lackstift funkar hyfsat på riktigt små[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Har sökt info om vilket bränsle man ska […]

Är den xenonkonverterad med kina-dynga? Det[…]