Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
garinge skrev:Fortfarande Garinge, utan R :-P
Klart, ägt ett par 850:is :)
Gainge? :)

850 är en bil jag skulle vilja ha än idag. En röd 855 T5 eller R - helt original, särskilt viktigt med orangea bakljus - hade varit drömmen, problemet är bara de andra bilarna den isf konkurrerat mot och huruvida det skulle vara en skoj sommarbil.
Användarvisningsbild
av garinge
Schmoyoho skrev:

850 är en bil jag skulle vilja ha än idag. En röd 855 T5 eller R - helt original, särskilt viktigt med orangea bakljus - hade varit drömmen, problemet är bara de andra bilarna den isf konkurrerat mot och huruvida det skulle vara en skoj sommarbil.
Haha, menade att det var på fel ställe,
inte Graninge som rapunzel skriver:)
av Lillarapunzel
garinge skrev:
Schmoyoho skrev:

Haha, menade att det var på fel ställe,
inte Graninge som rapunzel skriver:)
Ditt nick är så ologiskt! Kommer hela tiden att tänka på Graninge Gummistövlar, därav att jag skriver Graninge istället för Garinge :mrgreen:
av Schmoyoho
Lucif3r skrev:Då har du bara en tidig -94 T5 att välja bland. Alla andra har dom snyggare bakljusen :wink:
855 som jag skrev fanns alla sex modellåren med rätt - orangea - bakljus. Tror inte jag sett någon 855 i verkligheten i kombinationen bra skick och original bakljus, inte sedan bilarna var någorlunda nya :(
av Schmoyoho
Lucif3r skrev:Ah, du skrev 850 först, så missade 855... Ja, 855 har fula bakljus hela dess livstid :)
Förstår hur du tänker, även en 240 kan ju se lite fräschare ut med vita blinkers men personligen känns orangea blinkersglas som en nödvändighet för att den ska kännas original och lite mer tidstypisk. Eller bara ovanlighetsfaktorn, ovanligare med original blinkers så kanske det är det man ska byta till?
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 159
Visa din semesterbil(d)

Åkt alla dagar, går riktigt fint i sj&[…]

XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.