Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
vi fortsätter med lite bilder på pärlan nu när man har fått lite vårkänslor.

Bild
Bild
Bild

testade en polares 17" R fälgar med. är dock inget för mig då dom är så fruktansvärt vanliga.. men hade självklart varit trevligare än dom hjulen jag har till bilen.. :roll:
Bild
av adde93
Ser riktigt snyggt ut med R-fälgarna och hela bilen är i grymt fint skick! :D
Hur svårt var det att byta stötdämpare? :)
Användarvisningsbild
av dahlen
tackar :) tycker det är lite synd att jag har varit tvungen att använda den nu under vintern, men snart ställs den av inför renovering :) stötdämparna var riktigt simpla att byta, satt bara med 2 bult :)

liten update då, flitets lampa har lysit lite nu. äntligen har jag fått på lite färg på "automataren" blir grym som f*n, är denna bil som jag kommer färdas med nu i vår/ sommar.

ny färg tro?
Bild

hann tyvärr bli mörkt innan jag hade monterat allt så fick inga bra helhetsbilder..
Bild
Bild
Bild

så det börjar bli klar inför sommaren! :twisted:
Användarvisningsbild
av dahlen
jo det vart en rätt stor skillnad.

men måste erkänna, när jag testmålade först så var färgen inte alls som jag tänkt mig, men valde att testa och måla iallafall, skulle jag inte bli nöjd så skulle det ju bara vara att slipa ner skiten igen, men nu måste jag säga att jag älskar färgen! blir nog fränt när mitt takräcke åker på igen :)
Användarvisningsbild
av dahlen
Rappajenzen skrev:ser bra ut! =) har ni ingen snö alls? :O gu vad avis man blir, själv är det väl en meter kvar här....
tackar :) nej snön försvann för någon vecka sen, har haft en temperatur på 8-9 grader mitt på dan den senaste veckan så hit har våren hittat ;)
päpplet skrev:Mintgrön? :)
Vet inte exakt vad man kan kalla färgen, men mintgrön är nog det närmaste man kan komma :)
Användarvisningsbild
av Kompe
Du skulle tagit blank ;) kanske går att slipa klarlacka å vaxa? :mrgreen:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
Läcker spolarvätska avstängd

Jag kanske tolkat det fel. Men tänker på[…]