Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Grammse skrev:hmm hur lyckades du med det där? :D
Det är så att jag alltid använder pek- och långfinger för att "ta emot" huven när jag stänger den, så släpper jag huven när den är lite längre ner. Denna gången hade jag vantarna och då känner man inte hur mycket fingrarna vilar på plasten. Det har ju varit redigt kallt denna vinter så plasten mår ju inte mycket bättre så bara för det höll jag emot med vänsterhanden för mycket och TJOOONG flög plastbiten iväg, hehe :P :O :)
~Kalle~ skrev:Det var väl onödigt att ta sönder grillen :???: ... :wink:
Hehe, japp... nästa gång blir det utan vantarna i alla fall :P

Men nu har man börjat jobba och grejer så denna tråden kommer bli mer och mer uppdaterat än vad den varit, kommer bli kanon! Nästa del vad jag vet som kostar lite är nya fälgar och dem hoppas jag kommer att passa bra på bilen. Men ni får se senare i vår hur fälgarna ser ut. :)
Senast redigerad av 1 Willis, redigerad totalt 0 gånger.
En liten uppdatering i Garage-tråden :)
Besiktningsprotokollet och lite annat godis från Bilia eftersom "Bromskrets ur funktion (!)" lampan tändes på väg till jobbet i fredags.

Efter besiktningen (Självklart helt felfritt!):

Bild

Lite grejer köpt från Bilia:

Bild

* Skrivbromsbelägg fram & bak
* Oljefilter
* 5.4 Liter olja
* Packning
* Smörjmedel för bromsdelar
~Kalle~ skrev:Blåa kartonger = Rätta delarna :wink: :P

Vad fick du ge för bromsbeläggen? :)
Bromsbeläggen kostade:
Bak: 455:-
Fram: 592:-

Dra av 15% på båda priserna om ni är Volvoanställda, vilket jag är så det blev kanon 8)

Köpa grejerna från Bilia är det ända rätta i längden så man får riktiga grejer och ingen biltema plast!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]