Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har det blivit något köp då Grammse? :wink:

Låter inte bra, egentligen behöver jag inte vindavvisare, jag har alltid rutorna uppe när jag kör :)
Användarvisningsbild
av Nexus
~Kalle~ skrev:Har det blivit något köp då Grammse? :wink:
nej inga vindavisare fast jag är bra sugen på skaffa men håller inte skiten ens montera så får det vara.
Kalle sätt dekalen på rätt ställe sen annars kan jag kräva retur :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Veckan börjar inte bra. Först så kör jag iväg med motorvärmarsladden i så den är borta, jag tänkte vad i h-vete är det som slår under bilen!? Sen kom jag på vad det var :x Blir en sväng till jula imorgon och köpa en ny sladd för 199kr.. :)

Nummer 2 då, 10 mil hemifrån slutar vindrutetorkarna att fungera, givetvis regnade det :roll: Men jag tog mig hem ändå, fick köra snabbare så regnet blåste av rutan. Felet var att muttern till torkarmekanismen hade lossnat, motorn snurrade men torkarna gick ej, det var lättlagat förutom att torkarna gick åt fel håll till en början.. :wink:

Får se om jag tar mig till Jula imorgon :-O)

/Kalle
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
En positiv sak är att jag fått en jagrullardekal från Grammse :-)-) , även en dekaltrim.nu-dekal men den ska inte åka på bilen :lol:

Grammse; Har du något förslag på var jag kan sätta dekalen? :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja det där med att köra väg med vämarkabeln i e väl inte så bra ;) Men tur att dom inte e svinigt dyra. Värre om hela systemet skulle pajja.
Idag har jag då varit på Jula och köpt en ny sladd till motorvärmaren.

Plus att jag köpte Rain off på biltema (ifall vindrutetorkarna slutar fungera igen :wink: )
och hittade några cdskivor på ÖoB
Bild

Nu kom jag på att jag skulle köpa en haynes bok på biltema :-(O) Att man ska behöva skriva lappar för att komma ihåg :???:
I veckan ska jag byta olja, tänker inte köra omkring med "Goth Oil" från ÖoB som jag tror det är i motorn :evil: (har en dunk med sån olja i bagaget, följde med bilen). Jag fick en chock när jag gick in på ÖoB och såg att de säljer den oljan. 139kr 4 liter :shock: tror jag

Mobil1 ska det vara :-)-)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 91

Det tar mycket längre tid än ”n&[…]

Verktyg till upphängning. https://amzn.eu/[…]

Turbo problem V70

Fick du någon ordning på det? Eller ka[…]