Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Okej Okej. Lite info då, det är väl vanliga 16" BBS fälgar och jag ska beställa däck
205/50/16 med hastig. beteckning upp till 210km/h.
Fälgar fick jag ge 2500:-
Är det mer ni vill veta det är bara till att ställa frågor.

Förresten Tomas ni har fina vägar där ute i Ljungby. Man fick iaf prova bilen i höga farter och ändra max fart i svärfars gps´en. :wink:
Nu får ni se hur det ser ut.
Alla fyra fälgar är i samma kondition ser ut som nya endast nackdel är plast brickan i mitten men det går att målla.
Frågan är om man ska sätta logotypen BBS på eller volvo.
OBS! inte tvättat.
Bild

ALLT SOM ÄR PÅ GÅNG AVBRYTS PGA AKUT BYTE AV DUSCHKABIN.
Grammse skrev:duschar du med bilen? räcker det inte tomas88 badar med sina hjul :lol:
kommer bli snyggt med speglarna,snyggt jobbat :-)-)
Ja det har du rätt till som jag skrev det man fattar kanske fel.
ALLT SOM ÄR PÅ GÅNG MED BILEN AVBRYTS PGA AKUT BYTE AV DUSCHKABIN I HUSET.
Det blir lite bättre så här. :lol:
jojjevg skrev: Förresten Tomas ni har fina vägar där ute i Ljungby. Man fick iaf prova bilen i höga farter och ändra max fart i svärfars gps´en. :wink:
Visst, de flesta är väl ganska bra. Bara lite irriterande att E4an bara skall ha 2+1 väg förbi Ljungby.
Hej. :D Nu är jag tillbaka och syssla med bilen igen. Idag har jag monterat speglar ihopa helt,
och skruvat fast de på adapters som jag själv satt på kolfiber film. Se på bilden.
Bild

Satt lite marine kitt i den stora hållet med kablarna så att vatten inte kommer i kupé.
Bilden blev lite blur pga att jag satt kamera för nära istället att zooma.
Ok bakdelen behöver inte va så j......a fint. ??:-/
Bild
Jag ska låta det torka ikväll .........

Kablar till blinkers har jag tat från sidoskärmblinkers.......
Bild
I morgon ska jag plocka dörrarna så att kablar kommer genom gummi röret som alla dem andra kablar går till dörren. Det är j......a jobb men det ser finnare ut en att dem ska stå lössa.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 27
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]