Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:okej TOMAS. Du ska alltid analysera texten så in i h...... :lol:
Okej då fick man för de. Men fortsätt du analysera, det är bara kul. :)
Användarvisningsbild
av Nexus
nä nu var det roliga slut dax att bli seriös igen och försöka sova lite . men vart tog fluffen vägen??? är han ute och letar fram varenda traktor i hallen mån tro ?:-/ :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Fluffen skrev:Nä, det är jag inte. :lol:
Sitter och tänker på vilken färg du ska ha på bromsarna Grammse. :wink:
Guld eller silver blir de. God natt med er.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tomas88 skrev:
~Kalle~ skrev:
Vad är det som rostar? Har jag missat nåt? ??:-/

/Kalle
Nja de är väl inte så farligt, men det börjar komma lite på olika delar. Om du tittar på första bilden (av de senaste) så kan man ju se lite på länkarmen t.ex.

Men sen så ska ju alltid grammse analysera allas bilder så in i hel... :D :wink:
Ja det ser jag ju nu, det är bra att börja i tid..... :P

natti natti på er ska upp och jobba imorgon

/Kalle
Användarvisningsbild
av Tomas88
Hej på er igen. Nu är det äntligen klart.

Bild

Bild

Bild

Bild

En jäkla tid tog det. Men jag vill ju göra allt så bra. Så förarbetet tar ju lite tid.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas, ser du jag kunda stava rätt :D . Jag tycker du skulle ta och införskaffa ett par stänkskydd åtminstånde fram men även bak :D för att slippa få sidan blästrad som senare kan ge upphov till rost. :(
Snyggt jobb men bromsarna men jag vågar nog inte nämna att det ser ut som lite rost på fjädertallriken :roll:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:Tomas, ser du jag kunda stava rätt :D . Jag tycker du skulle ta och införskaffa ett par stänkskydd åtminstånde fram men även bak :D för att slippa få sidan blästrad som senare kan ge upphov till rost. :(
Snyggt jobb men bromsarna men jag vågar nog inte nämna att det ser ut som lite rost på fjädertallriken :roll:
Jo jag veeeeeet att det är lite rost där. Har inte hunnit med att fixa med det ännu bara.

Har även tänkt på de med stänkskydd. Finns det att köpa på Volvo? Snabbt att montera?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 137

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]