Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

:)
Jag försäker lära sambon minnesfunktionen på stolarna så att hon ställer in rn position som är bra för henne o sparar istället för att ändra backspegeln varenda gång jag har kört. :D
"Tyvärr" så funkar det inte så bra för oss med den automatiska justeringen av stolen beroende på vem som låser upp bilen eftersom vi ofta inte låser den dagtid i garaget...
Åh så skönt! Äntligen har jag staplarna i V60'n! :D
Bild

Fick betala lite för uppdateringarna.. (Visste om det tidigare.. ingick inte i servicens uppdateringar.. surt nog.) det var en av dom här två som fick fram staplarna:
Bild
Inte vad jag vet.. :)
Tydligen uppdaterades bl.a el-stolen och klimatanläggningen.. Men varken jag eller teknikern har nån aning om vad i det som uppdaterats.
Det som ingick uppdateringsmässigt i servicen var:
PPM - Power Seat Module
PAM - Park Assist Module
CCM - Climate Control Module
CEM - Central Electronic Module
Senast redigerad av 2 joel80, redigerad totalt 0 gång.
Fick hem dom här igår efter att nästan glömt bort att jag beställt dem.. Gick till posten med avin utan att ha en aning:
Bild
Ca 280kr via Ebay..

Blev ett litet lyft.. lite orolig över att det skulle varit "för mycket" men dom är rätt diskreta och sticker inte fram.
Bild

Sen åkte sommarmattorna in idag också.. även om det behöver städas lite mer ordentligt än den snabb-damsugning jag gjorde innan.
Bild

Jag skulle även ha monterat på stänkskydd bak som jag köpt, men då jag inte hade nått verktyg som gick att vinkla fick jag inte loss torx-skruvarna när däcken satt på.. så får ta det i samband med bytet av däck eller efter att ha köpt nått verktyg som kommer åt. :)
Tjusiga ändrör!
Satt även de från fabrik med en skruv? Lite sugen på att fylla ut döytan på spoilern på mitt avgas men de verkar vara svetsade i underkant.
Ööööh.. jag känner mig lite dum nu.. men dom där tryckte jag bara dit. Borde jag tagit bort nått? Dom hade några slags fästen innuti som "klämde fast" sig i vad som nu var där från början. :D :oops:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT