Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Själv så öppnar jag knappt bagage luckan så min matta ligger kvar :lol:

.... Men du har ju bara en halv bil också ;) :mrgreen:
Ja det är bara en bit på höjden av bagaget som saknas men inget jag klagar över :mrgreen:
Lucif3r skrev:Brukar du lasta mycket skit i bagaget eller? För den där plastmattan ser ju för jävlig ut. Mina åkte ur fortare än kvickt ur både 945an och V70in. Kastar in dom när jag vet att jag ska lassa något extra skräpigt istället :P
Den har fått på fan när hunden har varit i skuffen. Nu har vi bur till nya hunden i stället, men den repar också plastmattan när man tar i och ur den. :???:
Undrar om det går att köpa ny matta på Volvo? :roll:

DayDreamer skrev:Själv så öppnar jag knappt bagage luckan så min matta ligger kvar :lol:

Det blev rent och fräscht :-)-) ser att du har samma typ av stolar som jag bara att mina är ljusa.
Ja vad fanken, skuffen har man ju till att lasta i på en 945! :wink:

Såsså dom är lika? Jäkla sköna att sitta i i alla fall. :)
Lucif3r skrev:

Haha! Det där var slag under bältet! :mrgreen:

DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:

Ja det är bara en bit på höjden av bagaget som saknas men inget jag klagar över :mrgreen:
Har man inte hund klarar man sig långt med sedan. :-)-)
Ett litet utlåtande då... Har ju kört några mil nu, både med 0,7 i ladd och med ställbara stabilisatorstag och ställbart panhardstag. Jag kan säga att jag är väldigt nöjd
med bilen som den är nu, och skulle inte vilja ändra på någonting. Automatlådan klagar som tur är inte ett dugg trots 40-50hk+ effekt, inte ens vid kickdown vill den
slira utan den bettar som fan. :D
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 291

Ett antal år senare, men kom du fram till va[…]

Visa din semesterbil(d)

Lagom till att semestern började denna vecka[…]

Mät spelet på kompressorn är nog f[…]