Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

:x :x :x :x :x :x :x :x GAHHHH ska man inte få ha något ifred Skadegörelse på fordon har jag snart läst tillräckligt om för att skaffa garage!
Fisch skrev:Ursäkta om jag verkar otrevlig, men har all skit som inträffat verkligen inträffat?

Ja det har det :( önskar att det inte hade det men men
Yes en uppdatering på läget med motorn har fixat runt lite å efter lite felsökande å utan resultat höll jag på att ge upp :( Tog å försökte starta bilen var rejält trög *_* men hosta igång var olja lampan tändes. Drog ner ny olja å starta igen å den gick igång men gick tungt. Stängde av å gick ut å fick se att det var återigen olja överallt :evil: starta bilen igen å varva up den till 6T varv å gick sen ut å kollade stod som en liten stråle ut från oljestickans rör var tydligen ett hål i röret :roll: så nu ska jag skaffa ett nytt sånt så får vi se fall det var enda problemet elelr om det e mera när man kan rulla iväg med bilen :wink:

NIGHT
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 135

Jag blev insåld på Tershine så j[…]

@batmac , Inte illa alls och den ser ju bra ut- M[…]

V90 Meka själv

@Kalle58 , Stort sett samma men handbromsen ä[…]