- tis 19 jul 2016, 09:07
Bästa sättet att ta död på en klassiker är att ge den till en artonåring för då dör den illa kvickt!
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Okej, men kanske någon kan förklara här i tråden lite förenklat hur en kamrem fungerar då och varför man inte ska slarva med bytena?Schmoyoho skrev:Starta en tråd i i 850-delforumet eller motorforumet så kanske någon kan förklara lite grundläggande vad en kamrem gör och varför det är en viktig del att sköta.Nej för f... Vi har det så lugnt och skönt där, vi klarar oss så bra utan frågor som 2 sekunders googling kan svara på :roll:
Schmoyoho skrev:Okej, men kanske någon kan förklara här i tråden lite förenklat hur en kamrem fungerar då och varför man inte ska slarva med bytena?
White skrev:Ja att TS skulle ta åt sig av alla goda råd är uteslutet, det har tydligt visats. :roll:Goda råd :lol: har vi ens gett henne det :mrgreen: ? Jag har glömt bort allt som sagts... kvällen är iaf räddad det blir till att läsa igenom denna tråden från första sidan och se vad man har glömt bort :roll:. Man lär ju få sig ett gott skratt lite då och då iaf (R)
DayDreamer skrev:+1 på den! (R)White skrev:Ja att TS skulle ta åt sig av alla goda råd är uteslutet, det har tydligt visats. :roll:Goda råd :lol: har vi ens gett henne det :mrgreen: ? Jag har glömt bort allt som sagts... kvällen är iaf räddad det blir till att läsa igenom denna tråden från första sidan och se vad man har glömt bort :roll:. Man lär ju få sig ett gott skratt lite då och då iaf (R)
Lucif3r skrev:Sen när den blir min bil fullt ut lär den väl ändå aldrig gå mer än 80 km/h, så det känns ju som det minsta problemet med den atm ;)Exyzäta skrev:... denna blivande "skrotbilen".
"blivande"? Den är ju redan skrot, det klarar ju inte ens av att användas som bil, mer än på upp till 80km/h-vägar.
Schmoyoho skrev: Starta en tråd i i 850-delforumet eller motorforumet så kanske någon kan förklara lite grundläggande vad en kamrem gör och varför det är en viktig del att sköta.Nej för f... Vi har det så lugnt och skönt där, vi klarar oss så bra utan frågor som 2 sekunders googling kan svara på :roll:
Lillarapunzel skrev:Ja kanel eller grillkrydda, funkar vilket som! Haha! :mrgreen:DayDreamer skrev:+1 på den! (R)White skrev:Ja att TS skulle ta åt sig av alla goda råd är uteslutet, det har tydligt visats. :roll:Goda råd :lol: har vi ens gett henne det :mrgreen: ? Jag har glömt bort allt som sagts... kvällen är iaf räddad det blir till att läsa igenom denna tråden från första sidan och se vad man har glömt bort :roll:. Man lär ju få sig ett gott skratt lite då och då iaf (R)
Jag har bara lärt mig att man ska stoppa kanel i kylaren, eller hur det nu var! :mrgreen:
Jag har en V60 2023 och har samma beteende. Å[…]
Hittade problemet de va Tändmodulen som sp&ou[…]